نمایشگاه کتاب تهران (۲)

تمام اطلاعات نمایشگاه کتاب روی یک نرم افزار موبایل

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از راه اندازی نرم افزار اختصاصی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جهت نصب بر روی موبایل های هوشمند خبر داد.

تمام اطلاعات نمایشگاه کتاب روی یک نرم افزار موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، امیرمسعود شهرام نیا درباره نرم افزار اختصاصی نمایشگاه کتاب تهران گفت: این نرم افزار قابل استفاده برای تمام رده های سنی است.

    وی افزود: مجموعه اطلاعات، آمار، نقشه ها و فضاهای بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بر روی این نرم افزار موجود است و استفاده کنندگان می توانند با استفاده از آن، فضاهای مدنظر خود را به راحتی پیدا کنند.

    شهرام نیا در ادامه گفت: ایده های نو که منطبق با کارکرد نمایشگاه بین المللی کتابی تهران بوده است، با قدرت تجاری سازی و تولید بر روی این نرم افزار نصب شده است.

    قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به ویژگی های این نرم افزار موبایل گفت: اپیلیکیش در نظر گرفته شده فهرست تمام کتاب های موجود در نمایشگاه، سالن ها و غرفه ها را در بر دارد. این نرم افزار به زودی بر روی سایت نمایشگاه کتاب تهران بارگذاری خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به سایت مذکور، این نرم افزار را بر روی موبایل خود نصب کنند.

    * ساخت انیمیشن مسیرهای دسترسی نمایشگاه کتاب برای بازدیدکنندگان

    محمدحسین متولی درباره طراحی پوستر نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال تلاش شده است تا پوسترهای نمایشگاه کتاب متناسب با شعار نمایشگاه باشد و تاکنون چندین طرح آماده شده است.

    وی ادامه داد: پوسترهای بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شامل دو پوستر اصلی و فرعی است که با محتوای ترویج کتابخوانی و حضور مردم در نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب نصب می شوند.

    متولی از نصب تابلوهای جانمایی در شهرآفتاب خبر داد و گفت: هم اکنون این تابلوها در حال نصب است و درصدد ساخت انیمیشن به منظور نمایش مسیرهای دسترسی بازدیدکنندگان در شهر آفتاب هستیم.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت