نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف توسـعه صادرات و همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان، از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال ایران در کشور ارمنستان حمایت می‌کند.

نمایشگاه فناوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال ایران در ارمنستان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایشگاه Tie role-Expo، نخستین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال ایران در آسیای میانه است که اول تا سوم تیرماه 1397 با ارائه خدماتی بی‌سابقه، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور ارمنستان (شهر ایروان) برپا می‌شود.

    با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالان این صنعت از کشورهای ارمنستان، گرجستان و روسیه و تأمین‌کنندگان زنجیره ارزش مربوطه از آن بازدید خواهند داشت. لذا فرصت مغتنمی است تا فعالان این بخش با ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود زمینه تجارت و حضور پایدار و بلندمدت را در ارمنستان و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع فراهم آورند.

    ارمنستان با موقعیت جغرافیایی مطلوب در چهارراه اروپا- خاورمیانه واقع شده و با توجه به روابط خوبی که با اروپا، خاورمیانه و کشورهای تازه استقلال یافته دارد می‌تواند مرکزی مناسب برای همکاری‌های بین‌المللی باشد. از آنجا که هزینه‌های گمرکی بین کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا صفر است، می‌توان از این کشور به عنوان پلی ارتباطی برای ورود کالاها و خدمات ایرانی به بازار کشورهای این اتحادیه (شامل: روسیه، بلاروس، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان) و افزایش حجم مبادلات تجاری بین دو کشور بهره برد و به بازار 300 میلیون نفری این حوزه دسترسی یافت.

    نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال ایران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایروان در فضایی در حدود 3000 مترمربع در دو سالن اصلی برپا می‌شود، از این فضا حدود 900 مترمربع برای حضور حدود 100 شرکت (9 مترمربع برای هر شرکت) و نمایش محصولات آنها در نظر گرفته شده است و غرفه سازی به صورت یکپارچه با تجهیزات استاندارد صورت خواهد گرفت.

    لذا کلیه شرکت‌های دانش بنیان دارای توان صادراتی می‌توانند درخواست خود را حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت سال جاری به شرکت پیام نمای ایرانیان، شماره تماس 71053435-021 و 0917457765 اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت