مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا مطرح کرد؛

تاثیر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بر توسعه بازار سرمایه

عصر نمایشگاه- مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا، برگزاری هر چه قوی تر فاینکس ۲۰۱۸ و مشارکت بیشتر فعالان بازار سرمایه را بر توسعه این بازار موثر دانست.

تاثیر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بر توسعه بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا, بهنام چاوشی گفت: قاعدتا اولویت هر مجموعه تجاری این است که بتواند محصولات خود را معرفی و ارائه کند تا دیگران روی آن محصولات سرمایه گذاری کنند و زمینه ساز توسعه آن محصولات شوند.

    وی افزود: فضای تعاملی نمایشگاه همچنین در معرفی ابزارهای نوین بازارهای بورس، بانک و بیمه و همین طور فرصت آفرینی استارتاپ ها تاثیرگذار خواهد بود .

    چاوشی با بیان اینکه در بازارهای مالی و بورس، محصولات لزوما محصولات فیزیکی و مشهودی نیستند و بنابراین توسط مردم دیده نمی شوند، اظهار داشت: یکی از بهترین ابزارهایی که می تواند این محصول را قابل ارائه کند، نمایشگاهی است که به شکل تخصصی و سالانه برگزار می شود.

    وی ادامه داد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هرچه قوی تر برگزار شود و مشارکت بیشتر فعالان را داشته باشد، قطعا به توسعه بازار کمک خواهد کرد .

    مدیرعامل کارگزاری فیروزه آسیا توضیح داد: این وظیفه، وظیفه ای است که هم به عهده سیاستگذاران بازار سرمایه - از بالاترین تا پایین ترین سطح- است و هم به عهده خود نهادهای مالی و فعالین بازار اعم از حقیقی و حقوقی که بتوانند محصولات خود را در نمایشگاه عرضه  و افراد را تشویق کنند تا به  سرمایه گذاری در این بازار بپردازند .

    چاوشی  همچنین در خصوص ارزیابی خود از دوره های قبلی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این نمایشگاه، نمایشگاهی بوده که از آغاز تاکنون، هرسال توسعه پیدا کرده و استقبال بیشتری از آن شده است .

    وی افزود: البته نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نباید منحصر به کسانی باشد که به بازار سرمایه متصلند و با آن آشنایی دارند؛ لذا برای این نمایشگاه، باید به نحوی سرمایه گذاری و اولویت بندی شود که افراد خارج از این بازار هم جذب شوند و محصولات خود را عرضه کنند .

    یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت