در نشست خبری نمایشگاه ایران پنکس عنوان شد؛

برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی

عصر نمایشگاه- صبح امروز دوشنبه نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار وتجهیزات مهندسی (IRAN PENEX ) در محل شهر آفتاب برگزار شد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی 12 الی 15 تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار میشود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 10 صبح الی 6 عصر از آن بازدید کنند.
    در این نشست دکتر محمد رئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب برگزاری این رویداد را ظرفیتی مناسب برای معرفی محصولات و ظرفیت های صنعت نوشت افزار و تجهیزات مهندسی در کشور دانست و اظهار کرد: محصولات و تولیدات باکیفیتی در ایران تولید می‌شود اما عادت فرهنگی ایرانیان در استفاده از محصولات خارجی ما را در این خصوص دچار چالش کرده‌است.

    وی افزود: دراین رویداد سعی داریم تا ظرفیتهای بالقوه این بخش را به فعالان و مصرف کنندگان آن نشان دهیم و به نوعی بازار را برای فروش این محصولات در آخر تابستان محیا کنیم.

    قادری ابراز امیدواری کرد تا با سیاستهای حمایتی دولت از تولید کالاهای با کیفیت ایرانی، استفاده از آنها تبدیل به یک فرهنگ در کشور شود.

    در ادامه مهرداد عالی‌پور هریسی رئیس کمیسیون نوشت‌افزار مجمع عالی واردات برندیگ در تجارت را بسیار مهم دانست و افزود: بسیاری از برند های بزرگ و معروف دنیا تولیدات قسمت بندی می‌کنند و تنها به تولید قسمتی از آن می‌پردازند و بقیه را برون سپاری کرده  یا وارد می کنند. در کشور نیز این اقدام اخیرا انجام شده و شرکت ها درصدهای متفاوتی اقدام به تولید و واردات می‌کنند و با حمایت هایی که در 2 سال اخیر از بخش تولید انجام شده میزان تولید داخلی افزایش چشمگیری داشته است.

    وی اظهار داشت: در نمایشگاه امسال تلاش داریم قدم بزرگی در حرکت به سمت تولید برداریم و از تولید کنندگان داخلی که محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند حمایت کنیم.

    در ادامه حسین برخورداری رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزار کشور، جهانی شدن را از اهداف برگزاری این رویداد دانست و خاطرنشان کرد: برای حمایت از تولیدکنندگان ایرانی تنها توجه به بازار های داخلی مناسب نیست و باید شرایط صادرات و فروش محصولات در بازارهای بین‌المللی محیا شود.

    برخوردار اظهار داشت در زمان برگزاری این نمایشگاه از مسئولین دولتی دعوت میشود تا از آن بازدید کنند و اطمینان دارم شرایط مناسبی برای بازگو کردن مشکلات فعالان این حوزه با مسئولین خواهد بود.

    مجید اکبری مدیرعامل شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان برگزار کننده  این رویداد ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت را از اهداف این رویداد دانست و خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال از کمک های مجمع وارد کنندگان محصولات تحریر و نوشت افزار هم استفاده کردیم تا بتوانیم محصولات نوین و جدید دنیا را به همراه تکنولوژی های نوین در کنار هم داشته باشیم.

    وی افزود: امسال شهر آفتاب میزبان نمایشگاهی تخصصی و پر شور در حوزه نوشت افزار و لوازم مهندسی خواهد بود.

    اکبری افزود: این رویداد لوازمی همچون نوشت افزار، مهندسی، اداری، بایگانی، هنری، دفاتر کمک آموزشی، محصولات فانتزی و هدایای تبلیغاتی ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت