۲۹ اردیبهشت تا ۳ خردادماه؛

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو ۲۹ تا سوم خرداد ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ستاد خبری نمایشگاه بین المللی، اولین نشست شورای سیاست گذاری هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران پس از یک دهه توقف با شعار "صنعت خودرو: خلاقیت و نوآوری" با حضور نمایندگان انجمن ها و شرکت های صنعت خودرو، امروز در وزارت صنعت و معدن و تجارت برگزار شد.
    در این نشست شهرام رضوی نماینده دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر سال حمایت از کالای ایرانی و شعار هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران (29 اردیبهشت تا 3 خرداد) به معرفی کلی این نمایشگاه و همچنین ارائه اطلاعاتی درباره نحوه حضور دست اندرکاران این حوزه پرداخت.
    همچنین مرتضی آقایی مدیر ارتباطات ایران خودرو در این نشست افزود: شرکت ایران خودرو تمام توانمندی و نوآوری های خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهد داد.
    در این نشست بر اهمیت خلاقیت، نوآوری در صنعت خودروسازی، حضور حداکثری خودروسازان داخلی تاکید شد.
    هدف از برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو ایران معرفی جدیدترین انواع خودرو، خودروهای مسافربری، خودروهای خدماتی و سایر وسایل نقلیه موتوری از سراسر جهان در بزرگترین بازار این منطقه می باشد.
    خودرو های ارائه شده در این نمایشگاه شامل خودروهای سواری با تکنولوژی های برتر دنیا مانند خودروهای برقی و هیبریدی، ون های خانوادگی، اتومبیل های تجاری، اتومبیل های اسپورت، اتومبیل های مفهومی (کانسپت)، اتومبیل های عتیقه و کلاسیک، اتومبیل های لوکس مجاز و اتومبیل های جدید با قابلیت پرواز و سیستم های ایرودینامیک همراه با نمونه هایی از اختراعات و ابتکارات ملی است.
    از ویژگی این نمایشگاه حضور قدرتمند خودروسازان داخلی با توانمندی و نوآوری های صنعتگران کشورمان و همچنین حضور خودروهای خارجی است که مجوز واردات دارند.
    هفتمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران (29 اردیبهشت تا 3 خرداد) در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت