گردهمایی بزرگان صنعت دام و طیور کشور در اصفهان

عصر نمایشگاه- رویدادهای نمایشگاهی استان اصفهان در سال ۹۷ با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان آغاز می‌شود.

گردهمایی بزرگان صنعت دام و طیور کشور در اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه که از 29 فروردین‌ماه امسال آغاز می‌شود و تا یکم اردیبهشت‌ماه برپا است، مجموعه‌ای از توانمندی‌های فعالان عرصه صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان را در معرض نمایش متخصصان، کارشناسان و عموم مردم قرار خواهد داد.

    نمایشگاه امسال در 9200 مترمربع شامل 4500 مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و 150 متر فضای باز برگزار خواهد شد و مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، تهران، قم، البرز، مازندران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و گلستان در آن حضور می‌یابند.
    شرکت‌های مطرحی از کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند. حضور شرکت‌های کشور آلمان در این نمایشگاه از آنجا حائز اهمیت است که این کشور پیشرفت‌های تکنولوژیک بسیاری در حوزه صنعت دام و طیور و مدیریت و خدمات در این بخش داشته است.
    شرکت کنندگان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان اصفهان در بخش‌های مختلفی نظیر دامپروری، داروهای دامپزشکی و لابراتوارهای تجهیزات پزشکی، خوراک، افزودنی‌ها و مکمل‌های خوراکی دام و طیور و آبزیان و تاسیسات، تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی دام و طیور فعالیت دارند.
    شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با دعوت از دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی، ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی برای حضور در این نمایشگاه تلاش کرده ابعاد علمی، تحقیقاتی و پژوهشی نمایشگاه را وسعت بخشد تا کارشناسان و فعالان بیشتری از نتایج نمایشگاه بهره‌مند شوند.
    حضور انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و نشریات مرتبط با صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان هم یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال به شمار می‌رود.
    در حاشیه این نمایشگاه و روز 31 فروردین‌ماه همایشی با حضور اساتید مطرح دانشگاه‌های کشور در حوزه دام، طیور و آبزیان برگزار خواهد شد که حضور برای علاقمندان در این نمایشگاه رایگان است و به شرکت کنندگان نیز گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.
    تغذیه مقدماتی جوجه‌های گوشتی، تولید و انجماد اسپرم اسب و تولید و انجماد جنین دام‌های اهلی از جمله موضوعاتی هستند که توسط اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (واحد خوراسگان) در این همایش ارائه خواهند شد.
    شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی و آبزیان طی روزهای 29 فروردین تا یکم اردیبهشت و از ساعات 16 تا 22 برپا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت