دعوت از شرکت های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی غذایی اردن

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نمایشگاه بین المللی غذایی اردن خبر داد.

دعوت از شرکت های کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در چهارمین نمایشگاه بین المللی غذایی اردن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فانوس زاگرس، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه بین المللی در زمینه های صنایع غذایی،آشامیدنی،شیرینی و شکلات،محصولات ارگانیک،مواد غذایی منجمد،دارو گیاهی،ماشین آلات کشاورزی و بسته بندی،مواد افزودنی و مکمل غذایی برگزار میشود.

    وی تاریخ برگزاری این نمایشگاه را 12 الی 16 اردیبهشت سالجاری در شهر امان عنوان کرد و افزود: پاویون ویژه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه با کسب مجوز از سوی سازمان توسعه تجارت ایران برپا خواهد شد.

    این مسئول ضمن تشریح مزایای حضور شرکت ها در چنین نمایشگاه هایی، گفت : حضور شرکت هایی از کهگیلویه و بویراحمد در چنین نمایشگاههایی، سبب ایجاد زمینه همکاری بین این شرکت ها و شرکت های صاحب نام خارجی در زمینه محصولات غذایی خواهد شد .

    وی معرفی توانمندی ها و پیشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید مواد غذائی ، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنائی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه غذائی ، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد .

    رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از شرکت های تولید کننده مواد غذایی در استان برای حضور فعال در این نمایشگاه اظهار داشت: شرکت هایی از 15 کشور اسپانیا، اطریش، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، برزیل، تایلند، ترکیه، چین ، دانمارک ، فرانسه، کره جنوبی، لهستان، هلند و هند بصورت پاویون­های رسمی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    باقری تصریح کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛چندین همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی جهان نیز برگزار خواهد شد.

    باقری در پایان یادآور شد : علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در آن به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در یاسوج خیابان باهنر 9 مراجعه نمایند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت