دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت خبر داد:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت

عصر نمایشگاه- عبدالرضا شهبازی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت در هفته سلامت خبرداد.

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از برنا, شهبازی در دومین نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت  اظهار کرد: این دومین نشست با موضوع برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های هفته سلامت است که برگزار شد؛در نشست اول مسئولین و متولیان ستاد مشخص شدند.

    وی افزود: این نشست با هدف مشخص شدن برنامه ها در راستای اهداف و روزشماری است که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.

    دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت مهم ترین برنامه هایی که در این هفته برگزار خواهند شد را عنوان کرد و گفت: در این هفته برنامه هایی از جمله دیدار مدیران و کارکنان دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان را خواهیم داشت که در روز دوم هفته صورت خواهد گرفت.

    شهبازی خاطر نشان کرد: زنگ سلامت با حضور مسئولین ارشد استان، برگزاری همایش راهپیمایی عمومی در روز سه شنبه چهارمین روز از هفته در حاشیه ی دریاچه ی زیبای کیو و اجرای برنامه ی شمیم خدمت نمازگزاران در حاشیه ی نمازجمعه روز ششم اردیبهشت ماه از دیگر برنامه های مهم این هفته خواهند بود.

    وی بیان کرد: به موازات این برنامه ها در هر شهرستان برنامه های متنوعی توسط پرسنل شبکه های بهداشت و درمان در راستای شعار سال برگزار خواهند شد.

    عبدالرضا شهبازی همچنین به برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت به عنوان یکی از برنامه های پیوستی هفته سلامت که از شانزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد اشاره کرد.

    مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان  تصریح کرد: در این نمایشگاه که در محوطه ی ستاد دانشگاه علوم پزشکی برپا خواهد شد، تلاش می شود دستاوردهای ملموس حوزه بهداشت در راستای طرح تحول سلامت به سمع و نظر بازدیدکنندگان برسد.

    دبیر ستاد برگزاری مراسم هفته سلامت غرفه های بهداشت محیط، بیماری های غیرواگیر، بیماری های واگیر، بهداشت مدارس، سلامت روان را مهم ترین غرفه های این نمایشگاه معرفی کرد و گفت: در این نمایشگاه همچنین دو کلینیک سیار دندانپزشکی جهت ارائه ی خدمات رایگان دندانپزشکی در خدمت مراجعه کنندگان می باشند.

    وی در پایان با بیان این که نمایشگاه از شانزدهم تا هجدهم اردیبهشت ماه برپا خواهد بود گفت: تقدیر و تجلیل از فعالان حوزه بهداشت در اجرای برنامه های طرح تحول سلامت استان از دیگر برنامه خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت