نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در ایستگاه سوم

عصر نمایشگاه- معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در ایستگاه سوم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا, علیرضا صلواتی اظهارکرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی، خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها حضور خواهند داشت و محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

    وی افزود: در سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک انواع دوچرخه های برقی، اسکوترهای برقی، موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آنها، اسکیت و خودروهای برقی با شرایط خوب برای فروش عرضه می‌شود تا شهروندان وسیله نقلیه پاک مورد نظر خود را تهیه کنند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به حرکت کاروان وسایل نقلیه پاک شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه‌ در سطح شهر اصفهان به عنوان اصلی‌ترین برنامه‌های جانبی این نمایشگاه، ادامه داد: کاروان نمادین پاک‌روها در شهر اصفهان یک روز پس از پایان نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه اجرا می‌شود.

    وی تاکید کرد: این کاروان به منظور معرفی هرچه بیشتر وسایل نقلیه پاک به شهروندان از پل شهرستان تا چهارباغ عباسی به حرکت درخواهد آمد و توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان را در معرض دید عموم شهروندان قرار خواهد داد.

    صلواتی یکی از دغدغه‌های جدی کلانشهرها را آلودگی هوا و یکی از راهکارهای کاهش آن را توسعه حمل و نقل پاک دانست و گفت: نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های جنبی نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه تخصصی حمل‌ و نقل پاک در اصفهان از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت