مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه ؛

ترکیب‌بندی نمایشگاه کتاب کاملا تغییرکرد

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب با اشاره به تغییرات ایجاد شده در فضای مصلی بعد از گذشت دو سال که این نمایشگاه در آن برگزار نمی‌شد، درباره وضعیت این مجموعه برای میزبانی از نمایشگاه توضیح داد.

ترکیب‌بندی نمایشگاه کتاب کاملا تغییرکرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره آخرین وضعیت آماده‌سازی مصلای امام خمینی (ره) کمتر از دو هفته مانده به آغاز فعالیت این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: در موضوع ایجاد سالن‌های نمایشگاهی در فضای باز مصلی، کار جانمایی، نهایی و بخش‌های مستقر در این فضاها مشخص شده است و ما در حال گرفتن نقشه و تائیدیه گرفتن آنها از ستاد بحران و سایر بخش‌ها هستیم. در واقع استراکچر اولیه‌ی سازه‌هایی که قرار است در مصلی برپا شوند، نصب شده است و ما  در حال نصب چادر روی آنها و محکم‌کاری و اقدامات بعدی هستیم.

    تامین 300 خط تلفن و دیتای 4000 کارتخوان برای غرفه‌ها

    وی برق مصلی را با توجه به نیاز بخش‌های مختلف نمایشگاه، ناکافی دانست و با اشاره به اهمیت این مسئله، افزود: خوشبختانه قرارداد ما با وزارت نیرو برای تامین برق مورد نیاز بخش‌های مختلف نمایشگاه، امضا شده است و دوستان در این وزارتخانه، قول برق‌رسانی به مصلی و اتصال برق این مجموعه به شبکه برق شهری را به ما داده‌اند.

    مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران همچنین گفت: در حوزه مخابرات و بحث‌های مربوط به دیتا، اینترنت و صوت، کارهای مربوطه انجام شده و به زودی 300 خط تلفن به مصلی و دیتای 4000 دستگاه کارتخوان (برای خرید و فروش کتاب در غرفه‌ها) تامین می‌شود. البته تامین این زیرساخت‌ها بر عهده بانک شهر (بانک عامل نمایشگاه کتاب) است اما شرکت مخابرات هم در این زمینه همکاری خوبی با ما داشته است.

    بارش‌های اخیر نقاط آسیب‌پذیر مصلی را از حیث نفوذ آب نمایان کرد

    صفری با بیان اینکه هم‌اکنون کار تکمیل سازه‌های موقت در فضاهای باز و برق‌رسانی و موکت بندی این بخش‌ها در حال انجام است، به بارش‌های چند روز قبل در تهران اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه این بارش‌ها نقاط آسیب‌پذیر مصلی از جمله رواق‌ها و نیز سازه‌های موقت را از حیث نفوذ آب، به ما نشان داد و موجب شد که ما به اتفاق همکاران مصلی نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

    وی ادامه داد: با توجه به تجمیع بخش‌های نمایشگاهی در صحن اصلی مصلی، امسال تمرکز ما در این بخش بیشتر خواهد شد و دوستانمان در ستاد بحران، موضوع تخلیه امن، دسترسی آسان به مقاصد خروجی مصلی و ایجاد مسیرهای امدادی را در دستور کار قرار داده‌اند.

    شبستان 6 اردیبهشت تحویل ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب می‌شود

    مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به تغییرات ایجاد شده در مصلی و ساخت و سازهای صورت گرفته در آن بعد از گذشت دو سال که نمایشگاه کتاب در آن برگزار نمی‌شد، درباره وضعیت فعلی این مجموعه جهت میزبانی از نمایشگاه امسال کتاب تهران گفت: مصلای امروز، هرگز آن مصلای دو سال قبل نیست و یک مصلای جدید است؛ چرا که رواق‌ها به آن اضافه شده است و لذا تمام ترکیب‌بندی نقشه نمایشگاهی ما تغییر کرده است.

    وی ادامه داد: شبستان مصلی تا 6 اردیبهشت ماه در اختیار برگزارکنندگان مسابقات قرآن کریم است و بعد از این تاریخ، تحویل ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب تهران می‌شود و می‌بایست تا قبل از 11 اردیبهشت کارهای مربوط به غرفه‌سازی در این بخش انجام شود و به اتمام برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت