به میزبانی کرمان؛

نمایشگاه بین المللی معدن، فرآوری معدنی و ماشین آلات معدنی و راهسازی برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین‌المللی معدن، فرآوری معدنی و ماشین‌آلات معدنی و راهسازی به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی معدن، فرآوری معدنی و ماشین آلات معدنی و راهسازی برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی از 3 تا 6 تیرماه با حضور و مشارکت مطرح ترین و بزرگترین شرکت‌های حوزه معدنی داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمان برگزار می‌شود.

    شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه؛ آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری، صادرات، سرمایه‌گذاری و ماشین‌آلات را ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

    ششمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و همچنین چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی که در فضایی به وسعت بیش از هشت هزار مترمربع برگزار می شود، در واقع ویترین ویژه ای است که در آن آخرین دستاوردهای تکنولوژی حوزه معدن و فرآوری معدنی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    این نمایشگاه نیز همچون سال های گذشته با استقبال ویژه ی شرکت های خارجی و نمایندگان آنها مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، روسیه، ترکیه، رومانی، چین، سوئد و ژاپن قطعی شده است.

    نمایشگاه امسال با استقبال خوب شرکت های خارجی مواجه شده و تاکنون حضور کشورهای آلمان، کره جنوبی، چین، سوئد، ژاپن و روسیه قطعی شده است.

    تکمیل زنجیره تولید برای دستیابی به محصولات و خدمات با ارزش افزوده بالاتر، دستیابی به آخرین فنآوری های نوین، افزایش تولید مواد اولیه مورد نیاز واحد های تولیدی، توسعه صنایع بالا دستی معدن و صنایع معدنی به منظور افزایش صادرات، انتقال و ارتقاء دانش و فناوری و توسعه تکنولوژی ساخت داخل با رویکرد بومی سازی، ارتقاء سطح ایمنی در معادن، تجهیز معادن و کارخانجات و رفع کمبود ماشین آلات و تجهیزات و توسعه سرمایه گذاری و رفع موانع در حوزه معدن و صنایع معدنی؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    مدیر برگزارکننده ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های بزرگ و مختلف خارجی مهمترین شرکت های داخلی از جمله شرکت ملی مس ایران همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی،مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر همراه با پیمانکاران داخلی و خارجی، شرکت جهان فولاد سیرجان و شرکت مادر تخصصی معدن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)حضور دارند.

    محمود بندرچی افزود: با توجه به پتانسیل خوب بخش های معدن،سیمان و متالورژی کشورمان بویژه استان کرمان برای جذب سرمایه گذاری؛ لذا این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار مطلوبی جهت حضور و سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و معدنی کشور باشد.

    وی اضافه کرد: برگزاری 5 همایش و کارگاه علمی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه­ها و همچنین برنامه ریزی برای بازدید هیئت های تجاری داخلی و خارجی؛ برخی از برنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری موادمعدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی است.

    در این نمایشگاه ماشین آلات صنایع مربوط به اکتشاف، استخراج و بهره برداری، فرآوری مواد معدنی، مهندسین مشاور و پیمانکاران، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین شناسی و اکتشاف معادن زیرزمینی، معادن روباز، محیط زیست، تجهیزات ترابری زیرزمینی، تجهیزات تولیدنیرو، تاسیسات تهویه، تجهیزات فیلتراسیون و هواساز، روانکاران صنعتی و معدنی، تجهیزات و ماشین آلات خردایش مواد معدنی، تجهیزات خطوط انتقال و توزین  و فرآوری، انجمن ها و تشکل ها،ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات سنگین، ماشین آلات حفاری، واردات و ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات ماشین آلات حضور دارند.

    علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری این نمایشگاه با شماره تلفن های 7-88346455-021 تماس گرفته و یا به وب سایت www.rastak-expo.com  مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت