یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران

برپایی نمایشگاهی با موضوع اقتصاد مقاومتی

عصر نمایشگاه- مدیر خانه کاریکاتور ایران گفت: یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران با برپایی نمایشگاه جنبی با موضوع اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاهی با موضوع اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، سیدمسعود شجاعی طباطبایی اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مدیر دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد داشتیم قرار شد تا در روزهای آینده به بحث برگزاری دوسالانه ورود پیدا کنیم که در ابتدا باید احکام شورای سیاست‌گذاری صادر شود و بعد از برگزاری جلسات هم فراخوان دوسالانه اعلام خواهد شد.

    وی ادامه داد: دوسالانه امسال در 4 بخش کارتون موضوعی، کاریکاتور آزاد و چهره و کمیک استریپ برگزار می‌شود؛ دو ترکیب داوری 5 نفره در بخش انتخاب دارم و در مرحله دوم 7 نفر آثار را داوری می‌کنند که 4 هنرمند ایرانی و 3 هنرمند خارجی این آثار را داوری خواهند کرد.

    مدیر خانه کاریکاتور ایران گفت: البته می‌خواهیم امسال جایزه بزرگ را که قبلا واحد دلار بود به واحد پولی دیگری تبدیل کنیم؛ چون با واحد دلار ذهن هر مخاطبی به سمت آمریکا و شیطنت‌های این دولت می‌رود.

    وی با اشاره به زمان اعلام فراخوان یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران، بیان داشت: تلاش بر این است که اواخر هفته آینده فراخوان اعلام شود. طبق برنامه‌ریزی این آثار باید تا آخر آبان ماه به دبیرخانه ارسال شود.

    شجاعی‌طباطبایی گفت: افتتاحیه نمایشگاه آثار این رویداد هنری در روز 14 آذر در مشهد برگزار می‌شود که این نمایشگاه تا 9 دی ماه برپا خواهد بود. ضمن اینکه یک بخش ویژه نیز برای این رویداد تعریف شده که فقط توسط هنرمندان ایرانی کار می‌شود که در این اتفاق، آثاری با موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان نمایشگاه جنبی در کنار نمایشگاه اصلی ارائه خواهد شد.

    وی یادآور شد: نمایشگاه امسال مانند نمایشگاه سالیان گذشته 400 اثر را خواهد داشت که در تهران و مشهد برگزار می‌شود اما محل نمایش آن هنوز مشخص نشده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت