قائم مقام نمایشگاه کتاب خبر داد:

ثبت‌نام ۹۰ هزار دانشجو برای دریافت بن‌ کارت نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- قائم مقام نمایشگاه کتاب از ثبت‌نام ۸۹ هزار و ۸۶۲ دانشجو و طلبه برای دریافت بن کارت نمایشگاه کتاب خبر داد.

ثبت‌نام ۹۰ هزار دانشجو برای دریافت بن‌ کارت نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب درباره آخرین آمار ثبت‌نام بن کارت نمایشگاه کتاب اظهار داشت:تا به امروز 89 هزار و 862 نفر از طلاب و دانشجویان برای دریافت بن کارت ثبت‌نام داشتند.

    وی گفت: 23 هزار و 486 نفر گزینه کارت ملی هوشمند را انتخاب کرده، 2 هزار و 792 نفر گزینه فناوری NFC را برگزیدند و 63 هزار و 584 نفر تقاضای کارت فیزیکی نمایشگاه را داشتند.

    قائم مقام نمایشگاه کتاب تصریح کرد: سهمیه کل دانشجویان و طلاب 200 هزار نفر است و سهمیه هیات علمی و اساتید برای این دوره از نمایشگاه 2 هزار نفر در نظر گرفته شده است. این میزان سهمیه به دلیل توزیع عادلانه بوده است و بر این مبنا استان‌ها سهمیه‌بندی شدند تا براساس پراکندگی جمعیت دانشجویی در هر استان سهمیه به ‌آنها تعلق گیرد.

    این مقام مسئول با بیان اینکه هیات علمی دانشگاه‌ها نیز ثبت‌نام خوبی داشتند، گفت: در این بخش 350 نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان 109 نفر تقاضای کارت ملی هوشمند، 18 نفر گزینه فناوری NFC و 223 نفر گزینه بن کارت فیزیکی را انتخاب کردند.

    شهرام نیا در پایان با بیان اینکه توزیع بن کارت‌های فیزیکی از 8 اردیبهشت در تمام شعب بانک شهر آغاز خواهد شد گفت: ثبت‌نام دانشجویان و طلاب تا روز چهارشنبه تمدید شده است اما از متقاضیان تقاضا داریم ثبت‌نام خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند ، دانشجویان و طلابی که نحوه ثبت‌نام آن‌ها دریافت کارت فیزیکی بوده است، می توانند از تاریخ 8 اردیبهشت ماه با در دست داشتن کارت ملی با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به دریافت بن کارت های خرید کتاب خود اقدام کنند..

    گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت