نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی در رشت برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت:‌ نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی ۴ اردیبهشت در رشت برپا می‌شود.

نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی در رشت برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, عبدالله سلمانی‌زاده اظهار داشت:‌ نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی با حضور 85 شرکت،‌ واحد تولیدی و صنعتی از سراسر کشور 4 اردیبهشت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برپا می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان عنوان کرد:‌ واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌هایی نظیر تهران،‌ خراسان رضوی،‌ اصفهان،‌ آذربایجان شرقی و غربی، ‌اردبیل،‌ زنجان،‌ البرز،‌ یزد و قزوین در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند.

    سلمانی‌زاده با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های تولیدکنندگان گیلانی تصریح کرد:‌ در این نمایشگاه علاوه بر استان‌های دیگری کشور،‌ تولیدکنندگان گیلانی نیز حضور دارند و محصولات تولیدی خود را در معرض بازدید علاقمندان قرار خواهند داد.

    وی از حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه مصالح و تأسیسات ساختمانی گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ علاوه بر شرکت‌های داخلی گروه‌های بازرگانی و چندین نمایندگی از کشورهای خارجی نیز در نمایشگاه بین‌المللی گیلان حضور پیدا خواهند کرد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان تصریح کرد:‌ سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مخاز نپلی اتیلن، انواع درب‌های ضدسرقت، یو پی وی سی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی از جمله برخی از تولیداتی هستند که در معرض بازدیدکنندگان قرار خواهند گرفت.

    سلمانی‌زاده دیگر تولیدات قابل عرضه در این نمایشگاه را نیز برشمرد و افزود: تجهیزات حمام و آشپرخانه‌،‌ هود سینک و سنگ‌های تزئینی، نما و کامپوزیت، تیرچه‌های صنعتی و آسانسور و پله برقی از دیگر محصولاتی هستند که توسط مجموعه‌های شرکت‌کننده عرضه خواهند شد.

    وی تعداد واحدهای بازرگانی بومی ‌گیلان در این نمایشگاه را 30 شرکت بازرگانی اعلام کرد و اظهار داشت:‌ این نمایشگاه از تاریخ 4 اردیبهشت لغایت 7 اردیبهشت و به مدت چهار روز متوالی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 الی 22 هر روز به محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع در کیلومتر 5 جاده تهران مراجعه و از غرفه‌های متعدد آن بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت