برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز

عصر نمایشگاه- دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی هفتم تا دهم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه در محل نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می شود.

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در شیراز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان، دکتر محمدمهدی قاسمی، مدیر کل جهاد کشاورزی فارس امروز (31فروردین) در جمع خبرنگاران از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی با حضور ماشین آلات، نهادها و آبیاری از 7 تا 10 اردیبهشت 95 در نمایشگاه بین المللی فارس خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور 82 شرکت خارجی برگزار می شود.

     

    وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با شرایط پیش آمده پس از برجام بتوان کارهای موثری را انجام داد، اظهار داشت: کشور آلمان با 35 شرکت در صدر کشورهایی است که در این نمایشگاه شرکت کرده است و پس از آن ترکیه و فرانسه با 16 شرکت قرار دارند.

     

    این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کشورهایی همچون اسپانیا، ایتالیا، هلند و چین در این نمایشگاه حضور خواهند یافت، اضافه کرد: سفرای برخی از این کشورها در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.

     

    وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای دانش فنی و ورود تکنولوژی نوین دانست و یادآور شد: در این نمایشگاه 152 شرکت داخلی شرکت خواهند داشت.

     

    دکتر قاسمی با تاکید بر اینکه زمینه حضور کشاورزان را فراهم خواهد شد و از همه شهرستان های استان حضور خواهند داشت، اظهار داشت: غرفه مشاوره در این نمایشگاه ایجاد می شود.

     

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه ما نیز موافق صنعت هستیم، افزود: صنعت و کشاورزی مکمل یکدیگر هستند و امیدوارم بتوانیم در راستای توسعه کشاورزی گام برداریم.

    خاطر نشان می شود، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی هفتم تا دهم اردیبهشت ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه در محل نمایشگاه بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برپا می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت