نمایشگاه اصفهان پاویون ایران در نمایشگاه موادغذایی مالزی را برپا می‌کند

عصر نمایشگاه- مدیر امور بین‌الملل و نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از برگزاری پاویون کشورمان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی ۲۰۱۸ توسط اصفهان خبر داد.

نمایشگاه اصفهان پاویون ایران در نمایشگاه موادغذایی مالزی را برپا می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، محمدمهدی دوایی با اشاره به اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی کوالالامپور مالزی در روزهای ششم تا هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: این نمایشگاه یک جایگاه تجاری ویژه برای صنایع غذایی و آشامیدنی محسوب می‌شود که فعالان این صنعت، محصولات و خدمات خود را در سطح بین‌المللی در آن به نمایش می‌گذارند.

    وی با بیان اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی یکی از مهمترین نمایشگاه‌های این حوزه در سطح جهان به شمار می‌رود، افزود: با افزایش مشارکت‌های بین‌المللی انتظار می‌رود بیش از 19000 بازدیدکننده تجاری از سراسر جهان در نمایشگاه خوراکی و نوشیدنی کوالالامپور ٢۰١٨ شرکت کنند.
    به گفته مدیر امور بین‌الملل و نمایشگاه‌های خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، نمایشگاه صنایع غذایی مالزی پذیرای فعالان صنایع غذایی و آشامیدنی از سراسر جهان خواهد بود، تا محصولات و خدماتشان را از جمله شیرینی‌ها و لوازم قنادی، نوشیدنی‌ها، محصولات کنسرو شده، مواد غذایی آماده، محصولات لبنی، محصولات خوراکی و ویژه، مواد اولیه غذایی، پوسترهای تبلیغاتی بهبود در تغذیه، غذاهای دریایی تازه و فرآوری شده، مواد غذایی منجمد، مواد غذایی لذیذ، غذاهای حلال، ادویه‌ها و سبزیجات معطر، محصولات بهداشتی و ارگانیک، ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های مواد غذایی و... به نمایش بگذارند.
    وی با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تلاش کرده پاویون باشکوهی از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع و محصولات غذایی را در این نمایشگاه برپا کند، تصریح کرد: این شرکت تلاش کرده در راستای تحقق بخشی از رسالت خود در فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای معرفی بدون واسطه انواع فرآورده‌های غذایی کشور و ایجاد شرایط ایده‌آل برای ورود تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر ایرانی به بازار چند صد میلیونی آسیای جنوب شرقی، غرفه‌های ایران را در نمایشگاه‌های معتبر غذایی مالزی سازماندهی کند.
    دوایی تاکید کرد: پس از 12 دوره حضور موفق ایران در نمایشگاه حلال مالزی (MIHAS) در نظر است برای نخستین بار با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، پاویون ملی ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی و نوشیدنی مالزی (MIFB 2018) از تاریخ ششم تا هشتم تیرماه سال جاری برگزار شود.
    بر اساس این گزارش، تمامی متقاضیان و فعالان تجاری جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با بخش خارجی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و شماره تلفن‌های 03132611614، 03132612557، 03132611608 و 03132601683 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت