اصفهان، اولین گزینه سفر مرکز انگلیسی "دی.ام.جی" به ایران

عصر نمایشگاه- مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: برای موفقیت یک سایت- پلان نمایشگاهی باید طراح و بهره بردار پروژه در کنار هم باشند و این موضوع در مورد تمامی مراکز نمایشگاهی جهان صدق می کند.

اصفهان، اولین گزینه سفر مرکز انگلیسی "دی.ام.جی" به ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از قدس آنلاین، رسول محققیان در ملاقات با دو تن از نمایندگان شرکت نمایشگاهی دی.ام.جی انگلیس، با اشاره به این که در منطقه خاورمیانه، ایران اولین کشور دارای مرکز نمایشگاهی بوده است، بیان داشت: چشم انداز پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان این است که در سال 2020 به کیفی ترین و استانداردترین مرکز نمایشگاهی خاورمیانه تبدیل شود.

    وی به سابقه 60 ساله صنعت نمایشگاه ها در ایران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر یکی از مراکز مهم نمایشگاهی منطقه، دبی است، در حالی که برای فضای فیزیکی نمایشگاه دبی، یک سایت-پلان کلی پیش بینی نشده بلکه در هر مقطع زمانی بر اساس نیاز موجود، فضاهای جدید مانند تکه های پازل به این مرکز اضافه شده که این امر نقاط کور نمایشگاهی را ایجاد کرده و ناشی از این است که طراح و بهره بردار این پروژه در کنار هم قرار نداشته اند.

    محققیان، ویژگی های سایت-پلان پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را تشریح کرد و ادامه داد: در این پروژه تمام نیازهای چند دهه آینده بر اساس نیازهای توسعه ای پیش بینی شده است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، تصریح کرد: این شرکت علی رغم تحریم های یک دهه گذشته، فعالیت های داخلی و بین المللی زیادی داشته است و تنها شرکت نمایشگاهی کشور محسوب می شود که هم مالک و هم برگزارکننده است.

    وی با اشاره به همکاری های متعدد نمایشگاه اصفهان با شرکت dmg::events (برگزارکننده نمایشگاه های صنعت ساختمان در امارات، کویت، عربستان، اندونزی، هند و آفریقا) تأکید کرد: با توجه به لغو تحریم ها مایل هستیم همکاری های گسترده تری با شرکای تجاری خود در مراکز نمایشگاهی مهم جهان داشته باشیم.

    اصفهان را به عنوان اولین شهر ایران انتخاب کردیم

    همچنین معاون بخش ساختمان شرکت نمایشگاهی دی.ام.جی در این ملاقات گفت: از آنجا که دی.ام.جی یک شرکت انگلیسی است و پایگاه اصلی آن در آمریکا قرار دارد، سفر و حضور ما در ایران تا پیش از برداشته شدن تحریم ها چندان اثربخش نبود اما اکنون با دید باز برای اولین بار به ایران سفر کرده و به دلیل همکاری های گذشته با مرکز نمایشگاه اصفهان، در اولین سفر خود اصفهان را برای بررسی بازار ایران انتخاب کردیم.

    " اندی وایت"، ضمن ابراز خرسندی از این سفر، گفت: تجربه سال ها کار در فعالیت های نمایشگاهی به ما ثابت کرده که متمرکز کردن فعالیت های نمایشگاهی در پایتخت کشورها درست نیست و ما خوشحالیم که پروژه نمایشگاه بزرگ، امروز در شهری غیر از پایتخت ایران دنبال می شود.

    وی تصریح کرد: برای موفقیت یک نمایشگاه و یا یک مرکز نمایشگاهی، حتماً نباید در پایتخت بود بلکه مهم شرایط و جاذبه های یک شهر برای غرفه داران و بازدیدکنندگان است که اصفهان از نظر گردشگری و اقتصادی جاذبه های زیادی دارد.

    در ادامه " اندی وایت" معاون بخش ساختمان شرکت نمایشگاهی دی.ام.جی و " اندی استوارت" مدیر نمایشگاه های هتلداری دبی، پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان را مورد بازدید قرار داده و از ویژگی ها و ابعاد آن مطلع شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت