برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های سرگرمی در نمایشگاه بین المللی کتاب

عصر نمایشگاه- شهردار منطقه ۷ از برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های سرگرمی منطقه در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و اقدامات شهرداری منطقه را در روزهای برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد.

برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های سرگرمی در نمایشگاه بین المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، سمیه حاجوی با بیان این خبر تصریح کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و ایستگاه‌های سرگرمی در مصلی امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت در هفته کتاب و کتابخوانی است.

    وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، سرگرمی، خلاقیت و مسابقه، اجرا و آموزش بازی‌های سنتی و بومی، ارائه مشاوره حضوری والدین و برگزاری نمایشگاه محصولات آموزشی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

    شهردار منطقه 7 تاکید کرد: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع‌آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه از جمله اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

    وی با اعلام این‌ مطلب که خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک(کاغذ و کارتن) در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، عنوان کرد: نیروهای خدمات شهری منطقه  برای نظافت مجموعه، در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    به گفته حاجوی، شستشوی جایگاه ویژه مهمان‌های خارجی، معابر، المان‌ها و نرده‌های ترافیکی ، رنگ‌آمیزی و شستشوی المانها و جداول، لایروبی کانالها و مسیلها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت‌هایی است که شهرداری منطقه در جهت آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب  در دستور کار قرار داده است.

    بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه7، وی در پایان یادآور شد: هماهنگی با اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت استقرار اتوبوس و تاکسی به منظور جابه جایی مسافران به میادین اصلی شهر، بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت و خط کشی معابر اصلی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط این منطقه در دست اجرا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت