تسهیلات مترو برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران در زمان برگزاری سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

تسهیلات مترو برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، فرنوش نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی‌(ره) در خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا بهترین راه برای دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی کتاب؛ استفاده از مترو باشد.

    وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای تسهیل تردد مسافران به مقصد نمایشگاه کتاب از طریق شبکه ریلی درون شهری، از ‌چهارشنبه 1397/02/12 تا شنبه 1397/02/22 با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات رسانی انجام پذیرد.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه مترو در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: در این ایام فاصله حرکت قطارهای خط یک هر 4 دقیقه یکبار خواهد بود.

    نوبخت افزود: فاصله حرکت قطارهای خط سه در روزهای جمعه و تعطیل 12 دقیقه است که در ایام برگزاری نمایشگاه؛ فاصله حرکت قطارها به 9 دقیقه کاهش می‌یابد تا خدمات‌رسانی مطلوب‌تری را به شهروندان و مسافران محترم ارائه دهیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب که از سایر شهرها به تهران سفر می‌کنند نیز می‌توانند از مترو برای رسیدن به مصلی استفاده کنند گفت: مسافرانی که با قطار به تهران می‌آیند، می‌توانند با استفاده از ایستگاه راه آهن در خط سه متروی تهران به ایستگاه شهید بهشتی آمده و به نمایشگاه کتاب برسند.

    مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران ادامه داد: مسافرانی که از طریق هوایی به تهران سفر می‌کنند هم می‌توانند با استفاده از ایستگاه پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد و یا ایستگاه پایانه 4 و 6 فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروی تهران به ایستگاه دروازه دولت عزیمت کرده و از آنجا با تغییر مسیر، سوار قطارهای خط یک متروی تهران شده و به ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.

    نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه، این آمادگی نیز وجود داد که در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت