برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر استان قزوین

عصر نمایشگاه- مسوول عقیدتی سیاسی در نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر استان قزوین همزمان با هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر استان قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, محمد بهرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه قزوین که امروز به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های هفته عقیدتی فقط مختص بسیجیان و پاسداران نیست و عموم مردم می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

    وی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی نیاز به معرفت و شناخت است و در این عرصه که دشمن در حال جنگ در ابعاد مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است باید در زمینه معرفتی خود را تقویت کنیم.

    مسوول عقیدتی سیاسی در نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت:  تصریح کرد: در زمینه علوم مختلف از عرفان و فلسفه گرفته تا دیگر حوزه‌ها شهید مطهری الگویی مطلوب برای اساتید و متفکران است و افکار شهید مطهری می‌تواند بهترین منبع برای پاسخ به شبهات دینی و دیگر موارد در این زمینه باشد.

    بهرامی عنوان کرد: در هفته عقیدتی امسال تجلیل از مقام شامخ اساتید عقیدتی در برنامه‌های مهم گنجانده شده است چراکه اساتید این عرصه در خط مقدم حضور داشته و نقش‌آفرینی می‌کنند.

    وی ضمن اشاره به تقارن هفته عقیدتی با نیمه شعبان و ولادت امام مهدی (عج) عنوان کرد: انتظار و مهدویت در ارتقای معنوی انسان و رشد آدمی اهمیت ویژه‌ای دارد که با توجه به تقارن آن، امسال به شکل ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

    مسوول عقیدتی سیاسی در نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به استعداد بیش از هشت نمایشگاه نیز برای این هفته در نظر گرفته شده است که در سطح نواحی برپا می‌شود و کتب مختلف با 50 درصد تخفیف و بیشتر عرضه می‌شود که در نمایشگاه کتاب قزوین بیش از یک هزار نسخه کتاب در معرض دید قرار می‌گیرد.

    بهرامی ادامه داد: هر هفته در سپاه هفته عقیدتی و سیاسی است و اگر از این هفته به این نام یاد شده به این معنا نیست که عقیدتی سیاسی محدود به این هفته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت