مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان بن کتاب به زنجان

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان بن کتاب به زنجان خبر داد.

اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان بن کتاب به زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، ناصر مقدم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ستاد مبارزه می‌کند، حوزه فرهنگی و پیشگیری است.

    وی با بیان اینکه در این زمینه فرهنگی اداره کل ارشاد اقدامات لازم را انجام می‌دهد، تصریح کرد: یکی از اقدامات فرهنگی وزارت ارشاد برگزاری نمایشگاه کتاب است که قرار است، امسال این نمایشگاه از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: امسال نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب روبه روی مرقد امام راحل برگزار خواهد شد.

    مقدم با بیان اینکه وزارت ارشاد برای خرید کتاب تصمیم‌هایی برای استان‌ها گرفته است، گفت: در همین راستا برای استان زنجان 200 میلیون تومان بن کتاب اختصاص داده شده است.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: دستگاه‌های دولتی و مراکز و هرجا که امکان خرید دارند با تنظیم‌ نامه و با معرفی اداره کل می‌توانند از تخفیف 30 درصدی در این بخش استفاده کنند.

    مقدم با اشاره به اینکه در خود نمایشگاه نیز 20 درصد تخفیف به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود، گفت: در مجموع تخفیف 50 درصدی به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود.

    وی با بیان اینکه همکاران در دستگاه‌های دولتی و مراکز آموزشی، دانشجویان و دانش‌آموزان اگر به صورت اردویی بخواهند بروند، 30 درصد تخفیف به آنها ارائه خواهد شد، گفت: این به غیر از بن کتابی است که به دانش‎آموزان و دانشجویان تعلق می‌گیرد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت