مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

نمایشگاه تخصصی بانوان مازندران اولین گام برای تحقق شعار سال است

عصر نمایشگاه- مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران، برگزاری نمایشگاه تخصصی بانوان استان را اولین گام در تحقق شعار سال عنوان کرد.

نمایشگاه تخصصی بانوان مازندران اولین گام برای تحقق شعار سال است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، مریم جمشیدی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه تخصصی بانوان استان که در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان مازندران برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از ظرفیت بالای علمی و هنری و ورزشی زنان و دختران استان اظهار کرد: این نمایشگاه باهدف کمک و یاری به همه زنانی است در گوشه و کنار استان زندگی می‌کنند و در علم، هنر و ورزش سرآمد هستند.

    وی افزود: این نمایشگاه قدم کوچکی برای قشر فرهیخته جامعه بود که در جایگاه همسر، مادر و دختر نقش سازنده‌ای در جامعه دارد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد سراسر نور حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: به نمایش گذاشتن توانمندی‌های زنان جامعه و ظرفیت‌های بالای علمی، هنری و ورزشی این قشر می‌تواند پتانسیل‌های این قشر از جامعه را تبیین کند.

    جمشیدی ابراز امیدواری کرد: فارغ از جنسیت، قومیت و دیوارکشی‌ها از ظرفیت زنان و بانوان توانمند در توسعه استان استفاده کرد.

    وی برگزاری نمایشگاه تخصصی بانوان استان را اولین گام در تحقق شعار سال عنوان کرد ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های مشابه باهدف معرفی و شناساندن قابلیت‌های علمی، هنری و ورزشی بانوان استان، تداوم داشته باشد.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان، ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این نمایشگاه با اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری همکاری کردند گفت: بنیاد ملی نخبگان استان، ورزش و جوانان، اداره کل ارشاد استان، حوزه هنری، اداره کل بهزیستی و پارک علمی و فناوری استان که همکاری شایسته‌ای داشتند نیز قدردانی می‌کنم.

    در پایان از 10 نفر از نخبگان علمی، هنری ورزشی نمایشگاه تخصصی بانوان استان مازندران تقدیر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت