نمونه برخی تجهیزات دفاعی ساخت ایران به سختی در جهان یافت می شود

به گزارش عصر نمایشگاه: پانزدهمین نمایشگاه صنایع و خدمات دفاعی آسیا در حالی روز سه شنبه دومین روز خود را سپری می کند که حضور برخی تجهیزات پیشرفته و برتر ایرانی نویددهنده صادرات این قبیل تجهیزات در دوره پساتحریم است، صادراتی که می تواند نشان دهنده توان واقعی ایران در ساخت تجهیزات دفاعی باشد.

نمونه برخی تجهیزات دفاعی ساخت ایران به سختی در جهان یافت می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در دومین روز از این نمایشگاه بین المللی دفاعی که بیش از 60 کشور در بیش از یکهزار و 200 غرفه به ارائه دستاوردهای دفاعی خود پرداخته اند، شمار قابل توجهی از علاقمندان و فعالان بخش دفاعی و نظامیان کشورهای مختلف از این نمایشگاه دیدن کردند.
در این دوره از نمایشگاه صنایع و خدمات دفاعی آسیا، شرکت مالزیایی 'جاساوالی' چند دستاورد شرکت صنایع الکترونیک ایران را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.
شرکت صنایع الکترونیک ایران یا 'صاایران' وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران است و مأموریتش تأمین محصولات ارتباطی، فناوری اطلاعات، الکترونیکی، جنگ الکترونیک، رایانه، الکترواپتیک و فضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.
'ایزوان خالد' مدیر بخش فنی شرکت 'جاساوالی' مالزی که نمایندگی فروش برخی محصولات شرکت صنایع الکتروینک ایران را در اختیار دارد روز سه شنبه ضمن معرفی برخی از محصولات ارائه شده در این غرفه، گفت که دوران هشت ساله جنگ عراق علیه ایران باعث ساخت برخی تجهیزات دفاعی در ایران شده که نمونه آن به سختی در سایر کشورهای جهان یافت می شود.
وی با اشاره به یک دوربین مجهز ساخت ایران که فاصله 15 تا 20 کیلومتری را به طور واضح نشان داده و اجازه می دهد نیروهای مسلح بر منطقه تسلط داشته باشند، گفت: قابلیت این دوربین در عملیات مختلف نیروهای مسلخ مالزی به ویژه در بخش شرقی کشور اثبات شده است.
مدیر بخش فنی این شرکت مالزیایی ضمن بیان اینکه این دوربین ساخت ایران بدون نیاز به باطری و نیروی اضافی می تواند در هر شرایط آب و هوایی کاربرد داشته باشد، گفت: در دوران تحریم ها، محدودیت هایی برای واردات این قبیل تجهیزات وجود داشت، اما اکنون با لغو تحریم ها مقامات این شرکت در گفت وگو با طرف ایرانی خواستار توسعه روابط در زمینه خدمات و تجهیزات دفاعی شده اند.
پانزدهمین کنفرانس و نمایشگاه صنایع و خدمات دفاعی آسیا از روز گذشته آغاز و تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.
در نمایشگاه امسال صنایع و خدمات دفاعی آسیا که از سال 1988 به صورت دو سالانه برگزار می شود، بیش از 60 کشور در بیش یک هزار و 200 غرفه به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.
بیشترین غرفه ها به ترکیه اختصاص دارد.

 

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
      آرشیو

      دانلود با کیفیت