رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

حمایت اتاق بازرگانی زنجان از تولیدکنندگان صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی در راستای تعامل و حمایت از اصناف، هزینه حضور تولیدکنندگان صنایع دستی را در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تامین می‌کند.

حمایت اتاق بازرگانی زنجان از تولیدکنندگان صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، غلامحسین جمیلی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی به شعار انتخاب شده برای سال اشاره و اظهار کرد: دولت با برنامه‌ریزی در این حیطه در صدد محقق کردن آن است که عملیاتی شدن آن نیازمند همت ویژه است تا در پایان سال بتوان عملکرد قابل توجهی را ارائه کرد.س

    وی با اشاره به بالا بودن هزینه حمل و نقل کالا در استان زنجان نسبت به دیگر استان‌ها افزود: ولی در مجموع این هزینه‌ها در مقایسه با دیگر استان‌های همجوار مطلوب به نظر می‌رسد.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه استان‌های محدودی سیستم نوبت‌دهی رانندگان را دارند، تصریح کرد: برخی از استان‌ها هم هر دو سیستم را دارند و باید روند رفع سیستم نوبت‌دهی در زنجان بعد از ارزیابی آسیب‌های احتمالی هم مورد بررسی قرار گیرند.

    جمیلی با تاکید بر وجود قانون مالیات بر ارزش افزوده در کشور ما تاکید کرد: این قانون ابلاغ شده و اجرای آن الزامی است.

    وی در ادامه به برنامه‌ریزی اتاق بازرگانی برای حمایت از حضور اصناف در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اشاره و تاکید کرد: اتاق بازرگانی در راستای تعامل و حمایت از اصناف، هزینه حضور آن‌ها را در نمایشگاه‌ها تامین می‌کند.

    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان تاکید کرد: اتاق بازرگانی از نمایشگاه‌هایی حمایت می‌کند که اقدام به ارائه صنایع دستی تولید شده در بازار استان بکنند.

    جمیلی از برنامه‌ریزی برای میزبانی از چند نمایشگاه بین‌المللی در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه‌ریزی برای حداقل دو تا سه نمایشگاه انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت