بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی سال در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه خوشنویسی «مع الحق» عنوان بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی است که از دوم اردیبهشت ماه در رواق هنری برج میلاد برگزار می‌شود.

بزرگترین نمایشگاه خوشنویسی سال در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا، به مناسبت میلاد امیرالمومنین امام علی (ع) و به کوشش گروه فرهنگی هنری سدنا و با حمایت برج میلاد تهران و همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، سایت آثار هنرمندان ایران و پایگاه هنری نقطه الف نمایشگاه گروهی خوشنویسی جمع کثیری از اساتید و هنرمندان متعهد کشورمان با عنوان «مع الحق» که عرض ارادتی به ساحت حضرت امیر (ع) است روز پنجشنبه 2 اردیبهشت ماه 1395 در رواق هنری برج میلاد تهران گشایش خواهد یافت. در این نمایشگاه تعداد 121 اثر به نمایش در خواهد آمد که عدد 121 در اعداد ابجد معادل «یا علی» است.

    به گفته محمد بخشی زاده مدیر این نمایشگاه، این اتفاق بزرگ هنری می‌تواند نقطه عطفی در برگزاری نمایشگاه‌های فاخر هنر ایرانی اسلامی باشد.

    بخشی‌زاده گفت: هنرمندان ایران عزیزمان همواره در زمان‌های مختلف حساس تاریخی این کشور شیعی ثابت کرده‌اند که بر اصول ارزشی هنر والای ایرانی اسلامی متعهد و نشر دهنده هنر گران سنگ انقلاب اسلامی است.

    مسول گروه فرهنگی هنری سدنا با قدردانی از علی‌رضا عزیزی رئیس انجمن خوشنویسان پیشوا به جهت جمع آوری آثار اساتید این نمایشگاه، درباره این نمایشگاه افزود با توجه به سیاست‌های و اهداف این گروه، در این نمایشگاه کوشیده شده علاوه بر کسب فیض از آثار اساتید فرهیخته خوشنویسی از آثار هنرمندان پیشرو و همچنین هنرمندان جوان نیز استفاده شود تا تمامی طیف‌های هنری سهمی در این کوشش فرهنگی هنری داشته باشند.

    آثار هنرمندان 20 استان با خطوط کوفی، ثلث، نسخ، نستعلیق، شکسته، کرشمه، معلی، سفیر و تایپو گرافی در این نمایشگاه ارزشی در معرض دید عاشقان هنر ناب ایرانی اسلامی به نمایش در خواهد آمد.

    علاقمندان جهت بازدید می‌توانند تا روز 9 اردیبهشت از ساعت 9 تا 21 به نشانی: تهران، اتوبان همت، برج میلاد، رواق هنری برج میلاد مراجعه کنند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت