دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با حضور ۱۰ شرکت خارجی در تهران آغاز بکار کرد

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با حضور انبوه سازان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی از ۱۷۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی امروز(پنجشنبه) در محل مصلی تهران آغاز بکار کرد.

دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته با حضور ۱۰ شرکت خارجی در تهران آغاز بکار کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه 10 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، فنلاند، ترکیه، روسیه و آمریکا حضور دارند و در حاشیه این نمایشگاه، نخستین همایش راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان نیز برگزار می شود.

    دستیبابی به اقتصاد دانش بنیان، ارتقا بهره وری در حوزه ساخت و ساز و مدیریت مصرف انرژی در ساختمان ها باهدف جلوگیری از هدر رفت انرژی در آنها، از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان شده است.
    ایجاد بسترهای لازم برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان، حرکت در مسیر توسعه اقتصادی صنعت ساخت و ساز و معرفی‌ آخرین توانمندی ها و فناوری‌ها در عرصه صنعت ساختمانی و صنایع وابسته، از مهمترین محورهای برگزاری این نمایشگاه است.
    مدیر دومین نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: حضور و رقابت شرکت های ساختمانی و پیمانکاری در یک نمایشگاه منجر به رقابتی شدن قیمت های مصالح ساختمانی می شود.
    «مهدی نیکودست» با بیان اینکه عرضه مصالح ساختمانی با قیمت های رقابتی در کاهش قیمت های ساخت وساز بسیار تاثیرگذار است، افزود: با کاهش قیمت ها، زمینه های رونق بخش مسکن نیز در کشور فراهم می شود.
    در این نمایشگاه انواع تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، محصولات نماهای داخلی و بیرونی ساختمان ها، مصالح و سنگ‌های ساختمانی، انواع پوشش‌های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک، پارکت و پوشش‌های کف، انواع لوازم و تجهیزات برق و روشنایی، تاسیسات، لوله، اتصالات و شیرآلات، در و پنجره، ابزار و یراق، رنگ، چسب، رزین و عایق، آسانسور و بالابرها از سوی شرکت های داخلی عرضه شده است و 10 شرکت خارجی نیز در زمینه در و پنجره، دکوراسیون، معماری و فناوری های نوین، آخرین دستاوردهای خود را در صنعت ساختمان ارائه کرده اند.
    این نمایشگاه از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان است و همزمان با آن نخستین همایش راهکارهای اجرایی اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت