نمایشگاه دستاوردهای کارگری در اردبیل برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و کارگری اردبیل در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای کارگری در اردبیل برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, اصغر مناف‌زاده صبح امروز در آئین برپایی نمایشگاه هفته کارگر در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و کارگری شهرستان اردبیل به مناسبت هفته کار و کارگر در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

    وی هدف از برگزاری نمایشگاه را آشنایی بازدیدکنندگان از تولیدات داخلی و توانمندهای کارگران شاغل در واحدهای تولیدی در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی برشمرد و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با این امر زمینه‌ساز رونق تولیدات داخلی و بومی استان را فراهم آورده و در زمینه بازاریابی اقدامات مناسب و شایسته‌ای انجام دهیم.

    مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل افزود: در نمایشگاه دستاوردهای تولیدی و کارگری، محصولات واحدهای تولیدی مهم شهرستان اردبیل از جمله آرتاویل تایر، آذر ساروج، مجتمع گوشت، آتا ماشین، آراکس و تعاونی‌های پوشاک و فرش و نیز تعدادی از دستاوردهای کارآموزان و مقرری بگیران بیمه بیکاری از جمله ربات‌های متحرک ارائه خواهد شد.

    وی با بیان اینکه این نمایشکاه از 5 تا 11 اردیبهشت‌ماه در اردبیل دایر خواهد بود، گفت: هموطنان می‌توانند در روزهای یادشده از نمایشگاه دستاوردهای واحدهای تولیدی و کارگری بازدید کرده و در جریان تولیدات بومی منطقه قرار بگیرند که به یقین این امر زمینه‌ساز استفاده هر چه بیشتر مردم از کالاهای داخلی و بومی خواهد بود.

    مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را از مهمترین رویکردها دانست و تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با حمایت از کالاهای داخلی زمینه‌ساز رونق تولید و افزایش اشتغال در منطقه شویم که در این زمینه نیازمند فرهنگسازی عمومی هستیم تا بتوانیم شاهد روی آوردن مردم به استفاده از کالاهای داخلی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت