نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ (۲۳)

مدیر توسعه بازار بین المللی نمایشگاه کازموپروف ایتالیا عنوان کرد: نمایشگاه ایران بیوتی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و ماشین آلات صنعت آرایشی بهداشتی

عصر نمایشگاه- مدیر توسعه بازار بین المللی شرکت کازموپروف گفت: نمایشگاه ایران بیوتی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و ماشین آلات صنعت آرایشی بهداشتی است.

مدیر توسعه بازار بین المللی نمایشگاه کازموپروف ایتالیا عنوان کرد: نمایشگاه ایران بیوتی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و ماشین آلات صنعت آرایشی بهداشتی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷:۰۰

    ماتیو میلیو مدیر توسعه بازار بین المللی نمایشگاه کازموپروف ایتالیا و همکار بخش بین الملل نمایشگاه ایران بیوتی در گفت و گو با «عصر نمایشگاه» گفت: کازموپروف نمایشگاه محصولات زیبایی در بلونیا شهری در شمال ایتالیاست. بلونیا یکی از مهمترین مراکز نمایشگاهی در اروپاست و در این مرکز نمایشگاهی  80 رویداد در سال برگزار می شود که یکی از مهمترین آنها کازموپروف است.

    ما با نمایشگاه ایران بیوتی در بخش جذب شرکت های خارجی برای حضور در این رویداد همکاری میکنیم. ما امسال حدود 30 شرکت خارجی را به این نمایشگاه آورده ایم که در زمینه های مختلف محصولات  آرایشی بهداشتی و ماشین آلات تولید و بسته بندی این محصولات فعالیت می کنند و نمایشگاه ایران بیوتی فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و ماشین آلات صنعت آرایشی بهداشتی است.

    وی درباره کیفیت محصولات ایرانی و این که آیا شرکت های ایرانی میتوانند در نمایشگاه کازموپروف حضور داشته باشند گفت: کیفیت محصولات ایرانی در حال افزایش است و شرکت های ایرانی بسیاری به عنوان بازدید کننده در نمایشگاه کازموپروف حضور پیدا می کنند ولی به دلیل همزمانی این نمایشگاه با عید نوورز و آغاز سال جدید در ایران تا کنون غرفه دار ایرانی نداشتیم ولی امیدوار هستیم شرکت های ایرانی در آینده به عنوان غرفه دار نیز در این نمایشگاه شرکت کنند.

    شایان ذکر است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته ایران (ایران بیوتی 2018) از تاریخ 6 تا 9  اردیبهشت ماه  97 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان علاقه مندان و فعالان این حوزه خواهد بود.

    در دوره بیست و پنجم نمایشگاه ایران بیوتی  300 شرکت داخلی و 130 شرکت خارجی مشارکت دارند و توانمندی های خود را در این نمایشگاه در سالن های 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 27، 31A، 31B، 25A، در معرض دید عموم قرار می دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت