عرضه محصولات و کالاهای ایرانی درنمایشگاه 'گوانگ نین' ویتنام

عصر نمایشگاه- محصولات و کالاهای مختلف تولید ایران از جمله آثار و صنایع دستی هنرمندان ایرانی در نمایشگاه تجاری 'گوانگ نین' ویتنام به معرض دید عموم گذاشته شده تا بخشی از ظرفیت های اقتصادی ایران در این کشور جنوب شرق آسیا معرفی شود.

عرضه محصولات و کالاهای ایرانی درنمایشگاه 'گوانگ نین' ویتنام
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، وزارتخانه های صنعت و تجارت، فرهنگ، ورزش و جوانان و کشاورزی و توسعه روستایی جمهوری سوسیالیستی ویتنام با همکاری استان 'گوآنگ نین' در شمال شرقی این کشور، اقدام به برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات تجاری داخلی و خارجی کرده است.
    سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در این نمایشگاه که در روزهای 27 آوریل تا 2 مه
    (12-7 اردیبهشت)، در استان گوانگ نین ویتنام در حال برگزاری است، تعدادی از محصولات و کالاهای ایرانی را دراین نمایشگاه عرضه کرده است.
    پیشتر از سفارتخانه های مقیم ویتنام برای دایر کردن غرفه محصولات کشورهای خود با هدف آشنایی بیشتر تجار، فعالان اقتصادی و مصرف کنندگان ویتنامی با ظرفیت های اقتصادی و تجاری داخلی و خارجی دعوت شده بودند.
    سفارت جمهوری اسلامی ایران در هانوی و رایزنی بازرگانی سفارت نیز با تجهیز غرفه ایران در نمایشگاه استان گوآنگ نین به معرفی برخی از ظرفیت های اقتصادی و تجاری ایران از جمله صنایع دستی، خشکبار و فرش ایرانی به بازار مصرف کنندگان ویتنامی پرداختند.
    قرار است شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی-مهندسی، محصولات دارویی و مصالح ساختمانی ایران نیز در بخش صادرات غیرنفتی در راستای تقویت بخش خصوصی دراین نمایشگاه معرفی شوند.
    آشنایی بازدیدکنندگان با ظرفیت های گردشگری ایران از دیگر اهداف شرکت دراین نمایشگاه اعلام شده است.
    نمایشگاه گوانگ نین 2018، از امروز به مدت پنج روز در محل اکسپوی شهر 'هالونگ بی' استان 'گوآنگ نین' دایر خواهد بود.
    وزارتخانه های مختلف در ویتنام به منظور معرفی شهرستان های مختلف این کشور به سفارتخانه های خارجی مقیم این کشور از یک سو و توسعه متوازن کشور از سوی دیگر ، سالانه به جز برپایی 2 نمایشگاه اصلی در شهرهای هانوی و هوشی مین که به اکسپو سالانه معروف است، اقدام به برگزاری نمایشگاههای مختلف تجاری استانی می کنند.
    این اقدام با هدف آشنایی مصرف کننده ویتنامی با محصولات تولید کنندگان مختلف و همچنین آشنایی سفارت خانه های مقیم این کشور با ظرفیت ها و بازارهای تجاری هر استان ویتنام انجام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت