برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ اصفهان

عصر نمایشگاه- چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته از دوشنبه در اصفهان آغاز می‌شود و مشارکت کنندگانی از استان‌های مختلف کشور و شرکت‌های بین‌المللی کشورهای دیگر را گرد هم جمع می‌کند.

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایمنا, این نمایشگاه که از دوشنبه، دهم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود، تا جمعه، چهاردهم همین ماه ادامه خواهد داشت و 80 شرکت توانایی‌های خود در عرصه سنگ، معادن و صنایع وابسته را به نمایش می‌گذارند.

    در نمایشگاه چهاردهم صنعت سنگ اصفهان که 8500 مترمربع فضا را به خود اختصاص خواهد داد، 242 غرفه برپا می‌شود. 300 مترمربع از این فضای نمایشگاهی نیز در فضای باز برپا می‌شود.

    شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، قزوین و آذربایجان شرقی در نمایشگاه امسال حضور دارند؛ همچنین شهرستان ماکو نیز به صورت ویژه در نمایشگاه سنگ اصفهان شرکت کرده است. در کنار مشارکت کنندگان داخلی، شرکت‌هایی که از کشورهای ایتالیا، آلمان و چین نیز نمایندگی دارند که در نمایشگاه حضور خواهند داشت و شرکت‌هایی از چین و ایتالیا نیز به صورت مستقیم در نمایشگاه به عرضه آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه صنعت سنگ می‌پردازند.

    در نمایشگاه امسال انواع سنگ‌های فرآوری شده ساختمانی، صادراتی، عمرانی و تزئینی، تجهیزات و ماشین‌آلات و ابزارآلات سنگبری و فرآوری سنگ، معادن سنگ و تکنولوژی استخراج و خدمات و صنایع وابسته شامل حمل و نقل، لوازم و قطعات یدکی و تعمیر و نگهداری تجهیزات به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی، انجمن‌ها و نشریات تخصصی مرتبط و شرکت‌های فعال در حوزه بازرگانی نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند تا نمایشگاه ابعاد علمی‌تری بیابد.

    مجتمع سنگ صلصالی، سنگ قدسی، الیکانته، هازایران، پارسیان رزین آمود اسپادانا، ای‌اچ‌ای، گروه صنعتی سازین و انیکس استون از مطرح‌ترین برندهایی هستند که محصولات و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت سنگ، معادن و صنایع وابسته را به نمایش می‌گذارند.

    علاقمندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 روزهای دهم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته که در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود، بازدید کنند.

    در کنار این نمایشگاه، سومین گردهمایی فعالان صنعت سنگ هم با عنوان «صنعت سنگ، در انتظار دریچه ورود به دهکده جهانی» از ساعت 8:30 دقیقه صبح روز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه و در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت