حضور دست‌اندرکاران چاپ ایران در نمایشگاه چاپ ژاپن

عصر نمایشگاه- ​هیات تجاری و تحقیقات بازار چاپ ایران مرداد ماه امسال در بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ژاپن (IGAS) حضور دارند، این نمایشگاه چهارم تا نهم مرداد ماه امسال در شهر توکیو برگزار می‌شود.

حضور دست‌اندرکاران چاپ ایران در نمایشگاه چاپ ژاپن
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا, بابک عابدین؛ رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اعلام این خبر عنوان کرد: امسال برای نخستین‌بار هیاتی تجاری به نمایندگی از صنعت چاپ ایران برای تحقیقات بازار چاپ این کشور، اطلاع از آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین در این حوزه همچنین آشنایی با ماشین‌آلات چاپ در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ژاپن حضور خواهد داشت.

    وی افزود: از جمله اهداف حضور هیات تجاری ایران در نمایشگاه ژاپن می‌توان به آشنایی با الگوها و روش‌های مختلف توسعه چاپ و بسته‌بندی این کشور همچنین انتقال دانش در حوزه طراحی‌های چاپ و بسته‌بندی اشاره کرد.

    عابدین با بیان اینکه نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ژاپن به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه توسط انجمن ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی ژاپن و انجمن ماشین‌آلات پیش از چاپ و دیجیتال ژاپن برپا می‌شود و یکی از از مهمترین نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی جهان و آسیا به شمار می‌آید.

    وی با اشاره به ویژگی‌های حضور در این نمایشگاه توضیح داد: ژاپن سومین کشور اقتصادی دنیا و از پیشگامان تولید تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های اتوماسیون صنعت چاپ دنیا به شمار می‌آید و بسیاری از ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی و تغییرات تکنولوژی در این حوزه از ژاپن پایه‌گذاری می‌شود.

    عابدین الگوبرداری از فناوری‌های موجود در این کشور را از دیگر اهداف حضور هیات تجاری ایران در این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: با حضور در این نمایشگاه و آشنایی با دستاوردها و فناوری‌های نمایشگاه ژاپن می‌توانیم از روشی که ژاپنی ها برای صادرات کالا در بازار آسیا استفاده می‌کنند، استفاده کنیم همچنین می‌توان در سایه این نمایشگاه ارتباطات و همکاری‌های خوبی با فعالان چاپ و بسته‌بندی ژاپن داشته باشیم تا این شیوه‌ها را در کشور بومی‌سازی و بهره‌برداری کنیم.

    رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با بیان اینکه انجام تحقیقات بازار وانتقال دانش از جمله اهداف هیات چاپخانه‌داران ایران در نمایشگاه چاپ ژاپن خواهد بود، گفت: ژاپن در بخش ماشین آلات چاپ و بسته‌بندی یکی از قدرت‌های مهم تکنولوژی در این عرصه به شمار می‌آید و بررسی الگوها و روش‌های مختلف توسعه چاپ و بسته‌بندی ژاپن، نگاهی چشم‌انداز وآینده صنعت چاپ در جهان و تلاش برای برقراری ارتباط موثر با دست‌اندرکاران چاپ این کشور را در این سفر دنبال خواهیم کرد.

    بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی ژاپن (IGAS) چهار تا نهم مرداد ماه امسال در شهر توکیو و مرکز نمایشگاهی بیگ‌سایت برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت