نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ (۴۲)

تبیین راهکارهای تجارت و دست‌یابی به استانداردهای بین‌المللی از چشم‌اندازهای ایران بیوتی

عصر نمایشگاه- رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: تبیین راهکارهای تجارت در عرصه صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و شبکه توزیع این محصولات و تلاش برای دست‌یابی به استانداردهای بین‌المللی و ورود به عرصه رقابت منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله چشم‌اندازهای قابل دستیابی در این نمایشگاه است.

تبیین راهکارهای تجارت و دست‌یابی به استانداردهای بین‌المللی از چشم‌اندازهای ایران بیوتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», دکتر حسین اسفهبدی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته  گفت: رشد جمعیت، بالا رفتن سبک زندگی و صنعتی‌شدن جوامع، خصوصا در مناطقی با اقتصادهای نوظهور، از جمله دلایل اصلی رشد صنعت مواد شوینده در جهان است و در این میان کشورهای آسیایی و خاورمیانه از بازارهای بزرگ و بالقوه این صنعت به شمار می‌روند.

    پاک‌کننده‌ها در زندگی امروز جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند و در انواع متفاوت جامد و مایع در بازار یافت می‌شوند، با توجه به اهمیتی که در سال‌های اخیر به بهداشت فردی، خانواده و جامعه داده می‌شود، بازار صنعت مواد شوینده نیز رشد چشمگیری پیدا کرده است.

    با توجه به این نکته مهم، شرکتها و صنایع تولیدکننده مواد شوینده نیز در این بازار جهانی با تلاش بی‌وقفه، سرمایهگذاریهای کلان، تبلیغات و بازاریابی وسیع، برند‌سازی و مشتری‌مداری، گوی سبقت را از دیگران‌ می‌ربایند.

    خوشبختانه صنایع شوینده و بهداشتی در ایران از جنبه قابلیت‌های بازار و پتانسیل‌های تولید و عرضه و حتی در زمینه شبکه مویرگی توزیع بسیار بالاست و سهم قابل ملاحظه‌ای در گردش مالی کشور، تأمین نیازهای مصرف‌کننده‌گان و ایجاد اشتغال پایدار ایفا می‌کنند.

    یکی از راهکارهای گسترش صنایع شوینده، بهداشتی و سلولزی فراهم‌کردن شرایط سرمایه‌گذاری در جهت توسعه و افزایش بهره‌وری فعالیت‌های موجود و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و کاربردی و ترویج شیوه‌های نوین مدیریت است که برپایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی این حوزه می‌تواند نقش بسیار مؤثری در این موضوع داشته باشد. درواقع نمایشگاه پیشرفت فناوری، رشد و توسعه اقتصادی، فعالیت‌های اصولی و زیربنایی را در صنعت مرتبط نمایش می‌دهد.

    بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته با اهداف معرفی محصول جدید، شناسایی مشتریان ، رقبا و محصولات جدید آن‌ها، ایجاد ارتباط با مشتریان و بازدیدکنندگان، جذب سرمایه‌گذاران خارجی، شناسائی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، پیش‌فروش کردن محصولات ، ارزیابی بسته‌بندی ، طرح و رنگ و قیمت محصولات توسط مشارکت‌کنندگان، افزایش صادرات محصولات تولیدی برگزار می‌شود.

    ضمن این که تبیین  راهکارهای تجارت در عرصه صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی و شبکه توزیع این محصولات و تلاش برای دست‌یابی به استانداردهای بین‌المللی و ورود به عرصه رقابت منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله چشم‌اندازهای قابل دستیابی در این نمایشگاه است.

    در خاتمه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از کلیه دست‌اندرکاران، مجریان، مشارکت‌کنندگان و متخصصان که با حضور خود در این نمایشگاه به رونق این صنعت افزوده‌اند، قدردانی می‌نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت