رییس اتاق کرمانشاه خبر داد:

احتمال تداوم نمایشگاه کالای ایرانی

عصر نمایشگاه- رییس اتاق کرمانشاه با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه کالای ایرانی کشور در کرمانشاه، گفت: اگر استقبال از نمایشگاه خوب باشد تلاش می‌کنیم در سال‌های آتی نیز نمایشگاه را دوباره برگزار کنیم.

احتمال تداوم نمایشگاه کالای ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اقتصادگردان, کیوان کاشفی، عضو هیات رییسه اتاق ایران گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، تصمیم گرفتیم نخستین نمایشگاه کالای ایرانی کشور را در کرمانشاه برگزار کنیم. کاشفی از استقبال بسیار خوب واحدهای تولیدی برای حضور در این نمایشگاه یاد کرد و افزود: 65 شرکت تاکنون برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند. به گفته عضو هیات رییسه اتاق ایران، با توجه به اینکه اولویت با واحدهای تولیدی استان بوده و تخفیف خوبی برای آنها در نظر گرفته شده، حدود 70 تا 75 درصد واحدهای شرکت‌کننده از داخل استان هستند.

    او عنوان کرد: مابقی واحدهای شرکت‌کننده نیز از هشت استان دیگر کشور و از واحدهای تولیدی خوب و با کیفیت هستند. رییس اتاق کرمانشاه یادآوری کرد: واحدهایی که در نمایشگاه حضور دارند در بخش‌های مختلف قطعات خودرو، مواد غذایی، لوازم خانگی، فرش ماشینی، پوشاک که خیلی روی آن تاکید داریم، مبلمان و... هستند. کاشفی با اشاره به خط قرمز مهمی که برای واحدهای شرکت‌کننده در نظر گرفته شده بود، تاکید کرد: فقط واحدهایی در نمایشگاه ثبت نام کردند که تمام مواد اولیه و حتی دانش فنی آنها نیز ایرانی و مربوط به داخل کشور است. رییس اتاق کرمانشاه درباره برنامه‌های جانبی که برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده نیز گفت: قرار است نشستی با حضور مسوولان استان از جمله استاندار، بانک‌ها، واحدهای تولیدی و... برگزار کنیم تا واحدها به بیان مسائل و مشکلات خود بپردازند.

    او گفت: در قالب این نشست راهکارهایی برای حمایت واقعی از کالای ایرانی از جمله بهبود فضای کسب و کار، صادرات کالاهای ایرانی و... مطرح خواهد شد. کاشفی ابراز امیدواری کرد با برپایی این نمایشگاه دورنمای خوبی از کالای تولید داخل استان در ذهن مردم شکل بگیرد و افزود: این کار باعث می‌شود مردم بدانند چه کالاهای با کیفیتی در داخل استان تولید می‌شود و نسبت به خرید آن ترغیب شوند. او تاکید کرد: اگر استقبال از این نمایشگاه خوب باشد تلاش می‌کنیم در سال‌های آتی نیز آن را برگزار کنیم. کاشفی با بیان اینکه دراین نمایشگاه بر روی برندهای داخلی استان مانور ویژه داده خواهد شد، افزود: امیدواریم این نمایشگاه برای استان‌های دیگر کشور نیز الگو شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت