نمایشگاه "عصر انتظار" در اردبیل برپا شد

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل گفت: نمایشگاه عصر انتظار به مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در اردبیل برپا شد.

نمایشگاه "عصر انتظار" در اردبیل برپا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم, سیدنقی موسوی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه عصر انتظار در اردبیل اظهار داشت: به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان، نمایشگاه عصر انتظار به مناسبت فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) در محل ساختمان مرکزی دادگستری کل استان اردبیل برپا شده و پذیرای بازدیدکنندگان است.

    وی از برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت اعیاد شعبنیه توسط دادگستری استان خبر داد و افزود: فضاسازی ساختمان‌های قضایی، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، مولودی خوانی و برخی برنامه‌های دیگر از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان در استان تدارک دیده شده و برگزار خواهد شد.

    معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل بیان کرد: دادگستری استان در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همواره تلاش می‌کند تا با برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و اسلامی گام برداشته و زمینه‌ساز توسعه و تعالی واقعی جامعه شود چرا که تعالی نظام در گرو ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ و ارزش‌های دینی و اسلامی است.

    موسوی اعیاد شعبانیه را از مهمترین مناسبت‌های مسلمانان برشمرد و تصریح کرد: به ویژه روز نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) از اهمیت بسزایی برای مسلمانان برخوردار بوده و باید تلاش کنیم تا با عمل به آموزه‌های دینی و اسلامی زمینه‌سازی ایجاد جامعه اسلامی را فراهم آورده و مقدمت ظهور را مهیا کنیم.

    معاون فرهنگی دادگستری استان اردبیل با اشاره به وظایف مسلمانان در عصر انتظار گفت: باید تلاش کنیم تا با عمل به توصیه‌ها و آموزه‌هایی که دین اسلام و ائمه به آن سفارش کرده‌اند زمینه‌ آماده‌سازی جامعه برای ظهور را فراهم کنیم که در قالب این نمایشگاه تلاش شده تا وظایف مسلمانان در عصر انتظار تبیین و تشریح شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت