نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ (۴۶)

نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ با موفقیت برگزار شد

عصر نمایشگاه- بیست وپنجمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده ، بهداشتی سلولزی و ماشین آلات وابسته، ایران بیوتی و کلین ۲۰۱۸ با موفقیت به پایان رسید.

نمایشگاه ایران بیوتی ۲۰۱۸ با موفقیت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», علی مرادی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سامع پاد نوین برگزار کننده نمایشگاه ایران بیوتی در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: رویداد بیست و پنجمین ایران بیوتی در بعد شرکت های داخلی رشد چشم گیری داشت و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است توجه ویژه ای به این موضوع شد. سعی داشتیم تا هر چه در توان داریم در جهت حمایت از  کالا های ایرانی انجام دهیم که نتیجه این کار هماهنگ، افزایش 21 درصدی مشارکت داخلی در نمایشگاه بود؛ از حدود 230 شرکت در سال گذشته به 300 شرکت در سال جاری رسیده است.
    مرادی افزود: ایران بیوتی در متراژ نمایشگاه هم افزایش قابل توجه داشته است و با رشد 12 درصدی نسبت به سال گذشته می توان عنوان داشت از متوسط رشد نمایشگاه ها، رشد بیشتری را تجربه کرده است.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سامع پاد نوین در خصوص بخش خارجی نمایشگاه عنوان داشت: امسال در کنار تقویت بخش داخلی نمایشگاه نیم نگاهی هم به شرکت های خارجی که به دنبال یافتن شرکای تجاری در ایران بودند داشتیم و حاصل این تفکر جذب حدود 150 شرکت خارجی در حوزه مختلف مرتبط با این نمایشگاه از 20 کشور شامل چین، ترکیه، کره جنوبی، ایتالیا، لهستان، فرانسه، آلمان، اسپانیا، هندوستان، امارات، برزیل، انگلستان، مالزی، پرتغال، سنگاپور، بلژیک، هلند، هنگ گنگ، اسلوونی و بلاروس شد. بخش خارجی این رویداد در حدود 2700 متر مربع از فضای نمایشگاه بر پا شد و مذاکرات B2B مناسبی بین بازرگانان و صادرکنندگان ایرانی و خارجی انجام شد و امیدواریم منجر به افزایش صادرات به کشور های مختلف شود.
    مرادی برگزاری  نمایشگاه ایران بیوتی را تحت نظارت انجمن های حوزه های مرتبط دانست و خاطر نشان کرد: ایران بیوتی پشتوانه معتبری نزد فعالان این حوزه ها دارد و به طور مستقیم با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران برگزار شد و در طول پروسه برگزاری نمایشگاه از جذب مشارکت کننده تا جذب مخاطب همواره کمک این دوستان همراه دست اندرکاران نمایشگاه بوده است.
    مرادی به آغاز برنامه ریزی های مرتبط با برگزاری نمایشگاه سال آینده پس از رویداد امسال اشاره کرد بیان داشت برای برگزاری یک نمایشگاه موفق مثل ایران بیوتی نیاز به برنامه ریزی منظم و کار شبانه روزی است و همکاران من در شرکت سامع پاد نوین همواره تلاش خواهند کرد این نمایشگاه به بهترین نحو برگزار شود و نمونه کاملی از کار نمایشگاهی را به نمایش بگذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت