مهرماه،

یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو ۱۴ الی ۱۷ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سالن خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت‌های وارد کننده‌ی محصولات نانویی در صورتی که برای محصولات خود گواهی نانومقیاس دریافت کرده باشند، می‌توانند در یازدهمین دوره‌ی نمایشگاه فناوری نانو شرکت کنند. دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو، در گفتگو با روابط عمومی نمایشگاه نانو این مطلب را مطرح کرد.

    وی با اشاره به این‌که بخش اعظمی از محصولات نانویی موجود در بازار ایران، محصولات وارداتی از کشور‌های شرق آسیا و کشور‌های اروپایی وارد است، گفت: «شرکت‌های وارد کننده‌ی محصولات نانویی که در ایران نمایندگی فروش دارند، تنها با اخذ گواهی نانومقیاس برای محصولات خود، می‌توانند در یازدهمین دوره‌ی نمایشگاه فناوری نانو شرکت کرده و به معرفی محصولات‌شان بپردازند.»

    این دسته از متقاضیان بایستی از طریق واحد ارزیابی محصولات و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانوی ایران به نشانی www.nanoproduct.ir، نسبت به دریافت تأییدیه‌ی نانومقیاس برای محصول وارداتی خود اقدام نمایند. گفتنی است، به محصولاتی که در حوزه‌ی فناوری نانو قرار می‌گیرند، گواهینامه‌ی نانومقیاس اعطا می‌شود که وظیفه آن بر عهده‌ی واحد ارزیابی محصولات است. این واحد با هدف ارتقای کیفی محصولات، افزایش اعتماد مصرف‌کنندگان و ایجاد شفافیت بازار محصولات نانو در سال 1386 شکل گرفته است.

    شرکت‌های مذکور در ادامه می‌بایست از طریق سامانه‌ی ثبت نام نمایشگاه به نشانی festival.nano.ir نوع غرفه‌ی مورد نظر خود را تعیین نموده و هزینه‌ی آن را پرداخت نمایند. هزینه‌ی غرفه این دسته از متقاضیان به‌صورت ارزی محاسبه خواهد شد.

    متقاضیان جهت بررسی محصولات خود، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی محصولات فناوری نانو و یا با شماره تلفن 02188502930 ارتباط برقرار نمایند. یازدهمین نمایشگاه فناوری نانو 14 الی 17 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، سالن خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت