نمایشگاه ششمین جشنواره سراسری عکس سمپاد در سنندج دایر شد

عصر نمایشگاه- آثار برگزیده ششمین جشنواره سراسری عکس دانش آموزان استعدادهای درخشان از هشتم اردیبهشت جاری به مدت پنج روز در نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج برپا شد.

نمایشگاه ششمین جشنواره سراسری عکس سمپاد در سنندج دایر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان, مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سنندج در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ششمین جشنواره سراسری عکس سمپاد دربردارنده 45 تابلو عکس برگزیده از دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور است که به همت مدیر و دانش آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سنندج برای ششمین سال متوالی برگزار می شود.

    کامبیز اخوان، با بیان اینکه جشنواره عکس دانش آموزان سمپاد سه سال است که به صورت کشوری برگزار می شود، عنوان کرد: فراخوان ارسال آثار و پوستر جشنواره آبان 96 در بین 680 دبیرستان استعدادهای درخشان دوره های اول و دوم سراسر کشور اعلام شد.

    وی ادامه داد: فراخوان این جشنواره با موضوع معماری، مستند اجتماعی و بحران های زیست محیطی اعلام شد و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه عکاسی آثار خود را در موضوع های مرتبط به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

    اخوان، استقبال دانش اموزان از این جشنواره را رضایت بخش دانست و افزود: بعد از اعلام فراخوان تا 20 فروردین سال جاری 500اثر از دانش آموزان سمپاد سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در حد خود قابل توجه است.

    مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی سنندج با اشاره به به مرحله بازبینی اثار رسیده به دبیرخانه جشنواره اذعان کرد: آثار رسیده به این جشنواره توسط مسعود مراد سلیمی و سامان عباسی از اساتید حوزه عکاسی استان داوری و 45 اثر منتخب برای حضور در نمایشگاه این جشنواره معرفی شد.

    وی، انجام کار فرهنگی، درگیر کردن دانش آموزان با مقوله های اجتماعی و هنری، بروز و کشف استدادهای دانش اموزان نخبه و بهره گیری از ایده ها و نوع نگاه دانش آموزان مستعد را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره کشوری اعلام کرد و اضافه کرد: جدول زمانبدی این جشنواره به گونه ای طراحی شده است که نمایشگاه هر ساله در هفته معلم و به این مناسبت برپا شود.

    اخوان با بیان اینکه برای تمامی شرکت کنندگان در جشنواره لوح تقدیر فرستاده می شودف خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی ها و جنبه های متمایز این جشنواره سراسری انجام کلیه امور جشنواره به دست دانش آموزان است که به نوبه خود بی نظیر و قابل ستایش است.

    نمایشگاه ششمین جشنواره سراسری عکس سمپاد از هشتم تا 13 اردیبهشت جاری در نوبت عصر در نگارخانه ارشاد اسلامی سنندج دایر و پذیرایی بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت