نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران دربوشهر گشایش یافت

عصر نمایشگاه- همزمان با دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل متحد و ایران روز دوشنبه با حضور 'ماریا دوتسنکو' رئیس مرکز اطلاعات این سازمان در تهران و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی این شهر گشایش یافت.

نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران دربوشهر گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهرگفت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران در راستای همکاریهای دوجانبه و به منظور معرفی نقش ایران در تاسیس سازمان ملل متحد، نمایشگاه مشترک عکس و اسناد تاریخی همکاری این سازمان با ایران را در استان های مختلف برگزار می کنند.

    اکبر اقبال مجرد افزود: در این نمایشگاه 36عکس تاریخی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد که حاکی از حضور ایران در جامعه ملل و نقش کلیدی آن در تاسیس سازمان ملل متحد است.
    وی یادآورشد:مجموعه عکس ها و اسنادی که برای این نمایشگاه انتخاب شده مربوط به آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است.
    رئیس سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر اظهارداشت: در این نمایشگاه، حضور شخصیت‌های برجسته ایرانی هنگام تاسیس این سازمان جهانی، سفر هفت دبیرکل‌ سازمان ملل متحد به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های به اجرا درآمده این سازمان در ایران به نمایش گذاشته شده است
    وی یااشاره به اینک این نمایشگاه 23 فروردین ماه نیز در شهر شیراز برپا شد گفت: نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل متحد و ایران در بوشهر تا پانزدهم ماه جاری دایر است.
    اقبال مجرد افزود:هدف از برگزاری این نمایشگاه درمراکز استانهای کشور اطلاع رسانی در مورد حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان های بین المللی از زمان تاسیس جامعه ملل و سپس سازمان ملل متحد است.
    وی یادآورشد:همچنین یادآوری این نکته که ایران به عنوان عضو موسس سازمان ملل متحد نقش کلیدی ایفا کرده است از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    اقبال مجرد ادامه داد: در کنار عکس ها اسناد مهمی به نمایش گذاشته شده که هر کدام می تواند برای پژوهشگران ایرانی علاقه مند به علوم سیاسی، روابط و حقوق بین الملل بسیار سودمند باشد.
    وی گفت: این نمایشگاه تاکنون در همدان ، اورمیه، کاشان، قم ، اصفهان ، رشت و شیراز در معرض دید قرار گرفته است.
    اقبال مجرد اضافه کرد: نمایشگاه عکس های تاریخی سازمان ملل و ایران از امروز تا جمعه (15 اردیبهشت ماه جاری) در مجتمع فرهنگی 9 دی بوشهر از ساعت 18 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت