جزئیات نحوه ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت

عصر نمایشگاه- شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو جزئیات نحوه ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت را اعلام کرد.

جزئیات نحوه ثبت نام هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو، متقاضیان محترمی که تمایل به مشارکت در بخش داخلی نمایشگاه بین المللی صنعت را دارند می توانند از روز شنبه 97/02/01 تا زمان تکمیل ظرفیت نمایشگاه به سایت ثبت نام این نمایشگاه به نشانی www.idro-sanat.com  مراجعه و با مطالعه شرایط و راهنمای ثبت نام و طی مراحل زیر نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند.
    لازم به ذکر است به درخواست ثبت نام و عضویت اشخاص و شرکت هایی که قبل از تاریخ 97/02/01اقدام نمایند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

    1- کاربران جدید با مراجعه به بخش سبز رنگ "عضویت در سایت" نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام و منتظر دریافت دو ایمیل تائید عضویت و اطلاعات نام کاربری و رمز عبورجهت ورود به حساب کاربری باشند.
    2- کاربران دوره قبل نیازی به عضویت مجدد در سایت ندارند و در صورت ضرورت ویرایش مشخصات، می توانند با مراجعه به بخش "مشخصات شرکت" نسبت به انجام تغییرات و ویرایش اقدام نمایند.
    تبصره: کاربران در صورت فراموش کردن رمز عبور می توانند به لینکhttps://www.idro-sanat.com/users/forgot مراجعه کنند.
    3- کاربران دوره قبل و جدید می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود از طریق بخش قرمز رنگ  "ورود به سایت" وارد پنل کاربری شده و در قسمت "ثبت نام در نمایشگاه" و با حرکت ماوس بر روی "نمایشگاه مورد نظر" بر روی درخواست مشارکت کلیک نموده و درخواست خود را تکمیل و نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز و همچنین پرداخت وجه غرفه به صورت آنلاین (از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب) در مهلت مقرر اقدام نمایند.
    بدیهی است ثبت نام در این نمایشگاه صرفاً بصورت آنلاین و از طریق وب سایت به آدرس فوق امکان پذیر خواهد بود. لذا  با عنایت به عدم امکان ثبت نام حضوری خواهشمند است از مراجعه به دفتر این شرکت خودداری فرمائید.
    همچنین در صورت وجود هر گونه ابهام، خواهشمند است از طریق ایمیل info@idro-sanat.com  و یا تلگرام 0271748-921-98+ سوالات خود را مطرح و از همان طریق پاسخ دریافت نمائید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت