اختصاص ۸ پارکینگ به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کاربری پارکینگ‌های اطراف مصلای تهران خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده‌ ۸ پارکینگ در اطراف محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران برای ناشران، کارمندان، اهالی رسانه و مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۸ پارکینگ به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», مهدی سهل آبادی از برگزاری  جلسه با شهردار و معاون حمل و نقل منطقه 7 تهران  برای کاربری پارکینگ‌های اطراف نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده پارکینگ شماره یک واقع در خیابان شهید بهشتی به سه قسمت تقسیم شده که بخشی از فضای این پارکینگ در اختیار اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت و تعداد 300 پارکینگ برای ناشران تعبیه شده است. همچنین بخشی از این پارکینگ برا ی موتورسیکت‌ها در نظر گرفته شده است.

    وی افزود:‌ پارکینگ شماره 3 نزدیک به مترو بهشتی نیز برای تاکسی‌های تلفنی در نظر گرفته شده است. همچنین پارکینگ شماره 6 که در تقاطع خیابان قنبرزاده و خیابان شهید بهشتی قرار دارد به عنوان پارکینگ موتورسیکلت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارکینگ شماره 25 نیز که در خیابان پاکستان واقع است به عنوان پارکینگ VIP و مختص مهمانان ویژه و تردد آن‌ها اختصاص دارد.

    مدیر کمیته حراست سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد:‌ همچنین پارکینگ شماره 15 مصلا که در خیابان قنبر زاده قرار دارد به دو بخش تقسیم شده است که بخشی از آن به عنوان پارکینگ ناشران و بخش دیگر به عنوان پارکینگ تاکسیرانی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

    سهل‌آبادی همچنین درباره پارکینگ خبرنگاران، کارمندان و مدیران نیز گفت: این پارکینگ شماره 19 در اتوبان رسالت قرار دارد. کارت پارکینگ اصحاب رسانه از طریق مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای نمایشگاه کتاب در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

    وی با اشاره به پارکینگ‌های عمومی نمایشگاه نیز گفت:‌ یک پارکینگ عمومی در ضلع جنوبی مصلا قرار دارد. همچنین پارکینگ عمومی گلگشت برای اتوبوس‌های بین شهری و بازدیدکنندگانی که از استان‌های دیگر برای حضور در نمایشگاه شرکت می‌کنند در نظر گرفته شده است که در اتوبان رسالت و نزدیک به سازمان فرهنگ و ارتباطات قرار دارد.

    سهل‌آبادی تصریح کرد: استفاده از پارکینگ ناشران صرفا با برچسب پارکینگ ناشران که از طریق مدیران کمیته‌ها در اختیار ناشران قرار می‌گیرد قابل استفاده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت