۱۹ الی ۲۳ بهمن ماه برگزار می شود:

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و مواد اولیه مسکو - روسیه

عصر نمایشگاه:بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و مواد اولیه ۱۹ الی ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۴ در اکسپو سنتر مسکو برگزار می شود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و مواد اولیه مسکو - روسیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و مواد اولیه 19 الی 23 بهمن ماه 1394 در اکسپو سنتر مسکو برگزار می شود.این نمایشگاه با سابقه 23 سال برگزاری مستمر موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا ثبت نموده است و بهترین پلتفرم برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه می باشد و تقریباً تبدیل به مرکزی برای گرد همایی بزرگان صنعت مواد غذایی در سطح جهانی شده است. این نمایشگاه در یازده بخش اصلی فعالیت می نماید و بازدید کنندگان و صاحبان صنایع به راحتی می توانند با صنایع مرتبط مواد غذایی از نزدیک آشنا شوند و ارتباط برقرار نمایند. اطلاعات دوره قبل نمایشگاه به شرح ذیل می باشد:

    1674 غرفه دار                  30071 بازدیدکننده                   72 کشور مشارکت کننده در نمایشگاه

    گروه ITE مجری برگزاری این نمایشگاه می باشد که سالانه 230 نمایشگاه و کنفرانس را در دوازده کشور مختلف (روسیه، اکراین، هند، قزاقستان،آذربایجان، ترکیه و ازبکستان و.....) با هدف ترویج فرصت های تجاری برگزار می کند.

    با توجه به تجربه موفق فروش گسترده شرکتهای ایرانی در سال گذشته در مسکو و لزوم حضور پر رنگ ایران در بازار مستعد فوق پیشنهاد می شود شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید. غرفه داران این نمایشگاه درسال گذشته از 72 کشور مختلف بودند که پاویون جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین کشور ها در نمایشگاه بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت