نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در رفسنجان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رفسنجان از برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در ایام بازگشایی مدارس در رفسنجان خبر داد.

نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در رفسنجان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، محمدمهدی حسینی پور ظهر دوشنبه در نشست خبری با تبریک اعیاد شعبانیه، با تشریح برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان در هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: روز سه شنبه (فردا) ساعت هشت صبح دیدار کادر اتحادیه و دانش آموزان با امام جمعه رفسنجان و بعد از آن دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان انجام خواهد شد پس از آن جشن نیمه شعبان در مدرسه نمونه علی ابن ابیطالب (ع) به همت انجمن اسلامی مدرسه و تقدیر از معلمان و مدیران مدرسه انجام خواهد شد.

    وی افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همه ساله برای تقدیر از مقام شامخ معلم، مراسم بزرگداشتی در مدارس سطح شهرستان برگزار می کند که امسال نیز با همت اتحادیه استان، اهدای لوح از سوی اتحادیه و انجمن مدرسه در هفته معلم برقرار خواهد بود.

    وی نصب بنر تبریک در سطح شهرستان و ایستگاه صلواتی به مناسبت نیمه شعبان توسط هیات انصارالمهدی مدارس در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان رفسنجان در هفته معلم برشمرد و تصریح کرد: مسئولان انجمن اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیام تبریک را فردا همزمان با روز معلم، از طرف خود مسئول انجمن مدرسه به معلمان می فرستد و پیام تبریکی نیز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مدیران و معاونن مدارس شهرستان ارسال می کند.

    مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اهدافی که اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دارد خودسازی، دگرسازی و پرورش نیروی تراز انقلاب است.

    حسینی پور ادامه داد: یکی از اهداف دیگر اتحادیه انجمن های اسلامی، پرورش نیروی دانش آموز و به فرموده رهبر انقلاب اتحادیه انجمن های اسلامی یک تشکل امین است که باید در بحث خودسازی و دگرسازی و پرورش نیروی انقلاب کار کند لذا ما هم با این شعار درونی تشکیلاتی اتحادیه که «هم اندیشی، هماهنگی و همیاری» است کار را به پیش می بریم.

    وی با تأکید بر اینکه هر انجمن اسلامی در مدرسه یک سنگر جبهه جنگ نرم است، یادآور شد: جلسات قرارگاهی هفتگی توسط دانش آموزان اتحادیه برگزار می شود که در این جلسات مسائل اعتقادی، اجتماعی مطرح می شود، جلسات هیئت انصارالمهدی نیز برگزار می شود.

    مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رفسنجان با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، عنوان کرد: در این راستا اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حمایت خود را از پیام رسانهای داخلی اعلام می کند و کانال خبری خود را به شبکه های اجتماعی داخلی انتقال داد.

    حسینی پور در ادامه یکی از بزرگترین آفات انقلاب را به فرموده رهبر انقلاب بی توجهی به مستضعفان جامعه، اعتماد به بیگانه و اشرافیگری خواند و اظهار کرد: مبنای فکری مسئولان جامعه نباید تفکر اشرافیگری و اعتماد به بیگانه باشد و مسئولین ما باید ساده زیست باشند.

    وی در ادامه با بیان اینکه دانش آموزان نقش محوری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دارند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر تشکیل جنبش دانش آموزی در اتحادیه انجمن های اسلامی را دارند و ما هم در این راستا برنامه های خوبی داشته ایم.

    وی ادامه داد: دانش آموزان انجمن های اسلامی باید در سنگرهای انجمن های اسلامی با کار، ابتکار و زبان هنر انقلاب را به همه معرفی کنند و در این رابطه اتحادیه انجمن های اسلامی می تواند پل خیلی خوب برای دانش آموزان و کسانی که اینجا کار می کنند باشد و یک خودسازی و دگرسازی برای مربیان و دانش آموزان باشد.

    مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی یکی از تشکل های دانش آموزی است که تمام اهداف و کارهایی که انجام می دهد بر اساس منویات مقام معظم رهبری است.

    حسینی پور آشنایی دانش آموزان با کار تشکیلاتی را مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: بزرگترین هدفی که اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان داشته است یاد دادن کار تشکیلاتی به دانش آموزان است، ضمن آنکه اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در تمامی مدارس شهرستان شامل متوسطه اول و دوم و مدارس دخترانه و پسرانه نیرو دارد.

    وی بیان داشت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هر ساله در ایام دهه فجر مدارس انقلاب را در مدارس شهرستان برپا می کند که در دو سال متوالی به عنوان مدرسه انقلاب برتر کشوری انتخاب شد.

    مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهرستان رفسنجان از برگزاری نمایشگاه لوازم التحریر ایرانی در ایام بازگشایی مدارس در رفسنجان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان رفسنجان برگزار می شود لوازم التحریر دانش آموزان را با حمایت از کالای ایرانی عرضه می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت