رئیس مجمع امور صنفی دشتی خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خورموج

عصر نمایشگاه- رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با ۲۰۰ غرفه از فردا در دشتی گشایش می‌یابد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در خورموج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،مجید مختاری امروز اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از فردا به مدت 10 روز در شهر خورموج دایر می‌شود.

    رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتی افزود: با توجه به درخواست مکرر مردم و باهدف تنظیم بازار و ایجاد فضای رقابتی سالم در بازار و هم سویی با شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و سیاست‌های دولت، اتاق اصناف شهرستان دشتی اولین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در شهرستان برگزار می‌کند.

    وی ادامه داد: در این نمایشگاه عرضه‌کنندگان کالا از دیگر استان‌های کشور حضور دارند و تعدادی از غرفه‌ها نیز به تولیدات داخلی در شهرستان اختصاص داده‌ شده است.

    مختاری هدف از گشایش نمایشگاه را تنظیم بازار و تأمین مایحتاج عمومی شهروندان عنوان کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه حدود 200 غرفه که اولویت واگذاری غرفه‌ها به صنوف شهرستان و سایر شهرهای کشور و تولیدی‌ها است کالای موردنیاز مردم را عرضه می‌کند.

    وی بابیان اینکه کالاها و مواد غذایی در این نمایشگاه با تخفیف به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تمام اجناس با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه خواهد شد.

    مختاری ضمن تقدیر از فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرداری خورموج، نیروی انتظامی شهرستان و با همراهی اصناف شهر اضافه کرد: این نمایشگاه در راستای عرضه کردن کالاهایی نظیر مواد غذایی، آجیل و خشکبار، کیف و کفش، انواع پوشاک زنانه و مردانه، منسوجات، شیرینی و شکلات بر پا و همچنین برنج، مرغ، روغن و شکر نیز باقیمت مصوب عرضه می‌شود.

    وی افزود: این نمایشگاه در محل پارک مفتون دایر و به مدت 10 روز کالاهای موردنیاز مردم را عرضه می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت