معاون شبکه بهداشت آمل خبر داد

برگزاری نمایشگاه سلامت برای مقابله با دیابت در مازندران

عصر نمایشگاه- معاون شبکه بهداشت آمل از برپایی نمایشگاه سلامت برای مقابله با دیابت در هفته سلامت در استان مازندران خبر داد.

برگزاری نمایشگاه سلامت برای مقابله با دیابت در مازندران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،ولی‌محمد ناییجی در بازدید از مراکز بهداشتی این شهرستان، با بیان اینکه در هفته سلامت برنامه‌های متنوعی از سوی کارگروه سلامت با عنوان شعار سازمان جهانی بهداشت در دست اجرا است، اظهار داشت: تاکنون زنگ سلامت در برخی مدارس روستایی و شهری و همایش استانی سفیران سلامت دانش‌آموزان دختر همزمان با سراسر کشور به میزبانی آمل انجام شد.

    وی با تاکید براینکه همچنین برپایی نمایشگاه سلامت امسال نیز به مانند سال‌های گذشته با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در سرای مهر بازگشایی شد، اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت چهار روز برای بازدیدکنندگان دایر است.

    معاون شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: به‌منظور عنوان شعار سازمان جهانی بهداشت "غلبه بر دیابت" راهپیمایی بزرگ مهدکودک‌های سطح شهر آمل برگزار می‌شود.

    ناییجی از برگزاری همایش پیاده‌روی کارکنان و پرسنل شبکه بهداشت و بیمارستان‌های این شهرستان به منطقه گردشگری بلیران خبر داد و گفت: این همایش پیاده‌روی در روز نهم اردیبهشت به منظور غلبه بر بیماری دیابت انجام می‌شود.

    معاون شبکه بهداشت و درمان آمل با اعلام اینکه به مناسبت هفته سلامت تمام مهدکودک‌های سطح شهر راهپیمایی دارند، ابراز داشت: این راهپیمایی به تعداد 200 نفر است که با داشتن شعار سال و افزایش تحرک بدنی به عنوان مهمترین عامل غلبه بر دیابت از مدرسه فرسیو تا سرای مهر پیاده‌روی می‌کنند.

    ناییجی خاطرنشان کرد: در این هفته تعدادی از سفیران سلامت دانش‌آموز پسر به همراه کارگروه سلامت از بیماران دیالیزم و دیابتی عیادت می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت