شهردار اصفهان بیان کرد

اصفهان باید زودتر از این به فکر پروژه نمایشگاه بزرگ می افتاد

عصر نمایشگاه- شهردار اصفهان گفت: ظرفیت های وسیع اصفهان در بخش ها و حوزه های مختلف، نیاز به معرفی صحیح در داخل و خارج از کشور دارد و به همین دلیل، ما یقیناً باید به سمت دیپلماسی نمایشگاهی حرکت کنیم.

اصفهان باید زودتر از این به فکر پروژه نمایشگاه بزرگ می افتاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، مهدی جمالی نژاد در دیدار با مدیر شرکت  comexposium فرانسه که یکی از چهار شرکت معتبر نمایشگاهی جهان است، با اعلام این که دیپلماسی نمایشگاهی به ما کمک می کند ظرفیت های اقتصادی، تجاری و فرهنگی شهر را به بهترین شکل به جهان عرضه کنیم، افزود: نمایشگاه ها بهترین مکان برای معرفی ظرفیت ها به ویژه در بخش صنایع هایتک، نوآوری ها و شرکت های دانش بنیان، است.

    وی به عضویت اصفهان در شبکه شهرهای خلاق جهان اشاره داشت و افزود: اصفهان باید زودتر از این ها به فکر توسعه مرکز نمایشگاهی خود و پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، می افتاد و اکنون نیز مدیریت شهری و شورای شهر با عزم جدی پیگیر تحقق این امر هستند.

    شهردار اصفهان تصریح کرد: اراده مدیریت شهری بر این است که الگوی صنعتی اصفهان را تغییر دهد و به سمت اقتصاد دانش مبنا، صنایع و فناوری های نوین شهری پیش رود که در همین راستا اولین نمایشگاه فناوری های نوین شهری نیز با محوریت شهرداری اصفهان شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد که امیدواریم به ترغیب شرکت ها برای فعالیت در این زمینه و سرمایه گذاری در این بخش، منجر شده و اصفهان را به جایگاه بین المللی خود برساند.

    همچنین ریناد حامید، مدیر شرکت نمایشگاهی comexposium فرانسه با اشاره به بازدید پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان اظهار داشت: این شرکت شرکای تجاری خود را بیشتر از قاره اروپا و پس از آن در آمریکا، آسیا و خاورمیانه انتخاب کرده اما تاکنون با شرکت های ایرانی همکاری نداشته است و ما خوشحالیم که شاهد چنین پروژه هایی در ایران هستیم.

    وی اذعان داشت: باید به مدیران شهری اصفهان به خاطر طرح پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، تبریک گفت چراکه این پروژه، امکانات و مساحت قابل توجهی دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت