رقابت چین با آمریکا در نمایشگاه خودرو پکن

عصر نمایشگاه- چین به زودی در رقابت با آمریکا بزرگترین بازارهای جهانی برای انواع خودروهای لوکس را در چنگ خود خواهد گرفت.

رقابت چین با آمریکا در نمایشگاه خودرو پکن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تیتر 20 ،چین به زودی در رقابت با آمریکا بزرگترین بازارهای جهانی برای انواع خودروهای لوکس را در چنگ خود خواهد گرفت. البته خودروسازان جهانی به گونه ای رفتار می‌کنند که انگار این جابجایی بازار همین الان هم انجام شده است.
    نمایشگاه خودرو پکن از 25 آوریل آغاز می‌شود و تا چهارم ماه می ادامه دارد. در نمایشگاه این هفته خودروهایی همانند آئودی (Audi)، بی‌ام‌و (BMW) و مرسدس بنز (Mercedes-Benz) (غالب برندهای لوکس چین) خودنمایی می‌کنند. در کنار این تولیدات چینی، خودروهای ساخت کمپانی‌های رقیب همانند کادیلاک (Cadillac)، لینکلن (Lincoln) و اینفینیتی (Infiniti) حضور دارند.

    مشتریان ثروتمند چینی به تکنولوژی‌های تازه‌ای مانند فن‌آوری‌های خبری-سرگرمی و آپشن پیشگیری از تصادف علاقه زیادی نشان می‌دهند. این تکنولوژی‌ها جمعیت زیادی را در نیویورک، لندن و توکیو به خود جذب کرده است.

    نامریتا چو (Namrita Chow)، تحلیل‌گر شرکت مشاوره مدیریت کسب و کار (IHS Automotive) که در لندن زندگی می‌کند، می‌گوید اگر این تکنولوژی در خودروهای کراس‌اور (Crossover) یا شاسی بلند (USV) پیاده شوند، این نمایشگاه می‌تواند میزبانی صمیمانه‌ای در پکن داشته باشد.

    چو می‌افزاید، «مصرف‌کنندگان چینی نسبت به 10 یا 15 سال پیش بسیار آگاه و مطلع تر شده‌اند. مشتریان امروزی جوان‌تر هستند، نسبت به تکنولوژی اطلاعات و درک بیشتری دارند، بیشتر سفر می‌کنند و نسبت به تغییرات بین‌المللی آگاهی بیشتری دارند.»

    چند برند لوکس در 22 آوریل برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه اعلام کردند:
    خودرو QX Sport Inspiration، محصول کمپانی Infiniti، با صندلی‌های گرم و نرم و چرخ‌های پهنی که دارد، نشان‌دهنده چشم‌انداز این برند برای نسل آینده کراس‌اور هایی است که اندازه متوسطی دارند و جمع و جورند.

    شاسی بلند پلاگ‌این هایبرید لوکس فولکس واگن (Volkswagen) با بهره‌گیری از قابلیت خودروهای برقی با بازده سرعت 31 مایل و خودروهای برقی با سوخت ترکیبی  در‌برابر رقبا قدرت‌نمایی کرد.

    خودرو چند‌منظوره V-class مرسدس بنز در این نمایشگاه آپشن های بالای خود را به رخ رقبا می کشد؛ همانند سان روف پانورامیک شیشه‌ای، یخچالی که در داخل خودرو تعبیه شده و میزهای تاشو با جای خوابی که در عقب خودرو قرار دارد.

    کراس‌اور XT5 ساخت کمپانی کادیلاک با جثه متوسط خود، 4WD نیز هست (که می‌تواند قدرت موتور را به صورت تمام وقت یا در صورت نیاز به تمام چرخ‌ها به‌صورت مساوی منتقل کند). این خودرو دارای موتور توربوشارژ است.
    لکسوس ورژن تازه‌ای از خودرو‌های چهار در خود را رونمایی می‌کند.

    کمپانی آکورا (Acura) خودرو کراس‌اور جمع و جوری را نشان می‌دهد که بر‌اساس Honda HR-V ساخته شده است. این شرکت اعلام کرده این محصول اولین تولید کمپانی آکورا در چین است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت