باحضور مسئولان استانی برگزار شد

افتتاح دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها در قزوین

عصر نمایشگاه- دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها با حضور مسئولان استانی در قزوین افتتاح و تا مدت ۶ روز برای بازدید عموم در این استان دایر است.

افتتاح دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها در قزوین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل ازتسنیم ، آیین افتتاح دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

    هادی نیک‌فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها امروز در استان قزوین افتتاح شد که  محصولات آن به مدت 6 روز در قزوین برای بازدید عموم دایر است.

    وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد آشنایی هر چه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار شد که برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند نقش به‌سزایی در رابطه با تبادل فرهنگ بین استان‌ها ایفا کند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در رابطه با این موضوع که چه محصولاتی در دهمین نمایشگاه کادو، هدایا و سوغات استان‌ها به عرضه گذاشته شده است عنوان کرد: در این نمایشگاه کادو، هدایا و سوغاتی‌ها با توجه به آداب، رسوم و فرهنگ استان مورد نظر عرضه می‌شود که در 130 غرفه سوغات هر استان در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

    وی با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه سوغات و هدایای استان‌ها تصریح کرد: محصولات و سوغات 25 استان و شهر  در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به اصفهان، اردبیل، یزد، سیستان و بلوچستان، مشهد، کاشان و دیگر شهرها و استان‌های کشور اشاره کرد.

    نیک‌فطرت با اشاره به هدایا و سوغاتی‌هایی که استان قزوین از آن بهره‌مند است بیان کرد: استان قزوین دارای سوغاتی و هدایای متنوعی است که این سوغاتی‌ها و هدایا می‌تواند نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کند که باید از این ظرفیت برای معرفی صنایع دستی و سوغاتی‌های استان به استان‌های دیگر به بهترین شکل ممکن بهره برد.

    وی افزود: شیرینی باقلوا، نان چایی، نان قندی، نان نخودی، انگور، کشمش، اشکنه، دیماج جزو محصولات غذایی هستند که به عنوان سوغاتی استان قزوین شناخته می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار داشت: دهمین دوره نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقه‌مندان دایر است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت