در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی برگزار شد

دیدارمسئولین نمایشگاهی ubm انگلستان با دکتر اسفهبدی

عصر نمایشگاه- دکتر اسفهبدی معاون وزیر صنعت – معدن و تجارت ، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران با"دیوید اولسون" دیدار و گفتگو نمود.

دیدارمسئولین نمایشگاهی ubm انگلستان با دکتر اسفهبدی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از از شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ،یوید اولسون ضمن تشکر از دکتر اسفهبدی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران تمایل آن شرکت به نمایندگی از کشور انگلستان برای برگزاری نمایشگاههای بین المللی و اختصاصی خصوصا نمایشگاههای تجاری ، مد و صنعتی ابراز نمود و ازایشان درخواست کرد با توجه به همکاریهای دراز مدت در تهران وقت مناسبی رابرای آن کشور در نظر بگیرند.

    قابل ذکر است: دکتر اسفهبدی ضمن خوش آمدگویی به ایشان و هیات همراه ابراز امیدواری نمود ،روابط  بین دو کشور توسعه یافته و برپایی نمایشگاههای دوجانبه دردو کشورج.ا.ایران و انگلستان گسترش یابد.

    وی با اشاره به سابقه دو کشور در جهت برگزاری نمایشگاههای فی می بین ابراز امیدواری نمود با توجه به گشایش در امور اقتصادی و شرایط پسا تحریم بتوانیم همکاریهای دو جانبه را گسترش دهیم .

    دکتر اسفهبدی : همچنین با اشاره به تراکم برگزاری نمایشگاهها (80 نمایشگاه داخلی )وقول مساعد برای اختصاص تاریخ برگزاری نمایشگاه پیشنهاد نمود با توجه به گسترش فضای نمایشگاهی در منطقه آزاد فرودگاه امام خمینی (رض) به مساحت 152 هکتار ، آن شرکت در جهت سرمایه گذاری دراز مدت نمایشگاهی از سه طریق ساخت و ساز فضای کلی نمایشگاه ، ساخت و ساز بخشی از 24 بلوک نمایشگاهی ، ویا سرمایه گذاری مشترک اقدام نماید و درخواست نمود در جهت تسهیل امور صدور ویزای کشور انگلستان مساعدت نمایند .

    شایان ذکر است : با توجه به شرایط پسا تحریم و گشایش اقتصادی ، خصوصا برگزاری نمایشگاهها در دولت تدبیر و امید استقبال کشورهای اروپایی برای مشارکت در صنعت نمایشگاهی ج.ا.ایران در حال ازدیاد می باشد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت