نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری حوزه معدن، سیمان، متالورژی برگزار می شود

عصر نمایشگاه:دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان ، متالورژی و صنایع وابسته با تاکید بر سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مذکور و با حضور شرکت های داخلی و خارجی از ۶ تا ۹ بهمن در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری حوزه معدن، سیمان، متالورژی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان، متالورژی و صنایع وابسته ؛ نوین ترین دستاوردهای داخلی و خارجی حوزه معدن، سیمان ، متالوژی و صنایع و تجهیزات وابسته به این حوزه، در بخش های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآروری، صادرات ، سرمایه گذاری و ماشین آلات ارائه و در معرض دید متخصصان و علاقه مندان قرار می گیرد.
    مدیر برگزارکننده دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان ، متالورژی و صنایع وابسته گفت: معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری ، سرمایه پذیری ، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته و همچنین انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    محمود بندرچی افزود: تلاش می کنیم این نمایشگاه به قطب اصلی سرمایه گذاری در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای عضو منا تبدیل شود به گونه ای که بتواند متخصصان و مخاطبان حوزه های مذکور را از هر نقطه ای در جهان به کشورمان جذب کند.
    وی اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران ،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، انجمن صادر کنندگان و تولید کنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، انجمن تولیدکنندگان و و اردکنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ،ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشکل های صنفی مرتبط از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.
    رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه به استقبال نمایندگان شرکت های خارجی مرتبط با حوزه معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت هایی از کشورهای چین، ترکیه، ، ایتالیا، کانادا، استرالیا، روسیه، افغانستان و آلمان در دومین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و تجاری در معدن، سیمان ، متالورژی و صنایع وابسته حضور خواهند داشت. علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برگزاری این نمایشگاه با شماره 7-88346455-021 تماس بگیرند یا به وب سایت www.rastak-expo.com مراجعه کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت