نمایشگاه آلیمنتاریا ۲۰۱۶ ؛

نمایشگاه آلیمنتاریا بارسلون در تسخیر شرکتهای خشکبار و زعفران ایرانی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آلیمنتاریا ۲۰۱۶ به عنوان بیست و یکمین نمایشگاه دو سالانه صنعت و تجارت غذا در کشور اسپانیا دیروز در شهر بارسلون افتتاح گردید و این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۶ ( ۶ تا ۹ اردیبهشت ۹۵ )آماده پذیرایی از کلیه علاقمندان و متخصصان اروپا و جهان می باشد.

نمایشگاه آلیمنتاریا بارسلون در تسخیر شرکتهای خشکبار و زعفران ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فودنا، حضور بیش از 4 هزار  غرفه دار در 85 هزار مترمربع فضای مفید نمایشگاهی و پیش بینی بازدید بیش از 150 هزار خریداران و تجار بین المللی از 145 کشور، حرفه ای ترین فرصت برای صادر کنندگان ایرانی است تا بتوان برای ورود و حضور دراز مدت در بازار اروپا برنامه ریزی نمود.

    این نمایشگاه از همان لحظه ی شروع با استقبال جمعیت قابل توجه متخصصان و تجار اروپا و جهان مواجه بود که حضور شرکت های خشکبار و زعفران ایران در این همنشینی صنعتی مسلما نشان دهنده توانمندی تجاری و صنعتی تولیدات ایران در بین مشارکت کنندگان تولیدی جهان است.
    این نمایشگاه بزرگترین رویداد غذایی اروپا در بخش بازارهای مصرف لاتین محسوب می شود و خریداران خاص خود را دارد که شاید در آنوگا و سیال مشاهده نشوند.

    مدیریت برگزاری این نمایشگاه نیز بزرگترین واردکنندگان و شرکتهای پخش زنجیره ای اروپا، آفریقا و خاورمیانه را به بازدید از این رویداد دعوت نموده وشرایط شرکت پاویونهای کشورهای مختلف را نیز به نحو حرفه ای اطلاع رسانی نموده است، به همین دلیل پاویونهای ملی بیشترین میزان بازدید کنندگان را جذب خواهند نمود.

    علاوه بر ملاقات با بازدید کنندگان، غرفه داران این رویداد این امکان را داشتند که پیش از برگزاری نمایشگاه، توسط امکانات نرم افزاری، ملاقاتهایی را با خریداران محصولات نهایی تنظیم نمایند که این فرصت نیز موجب نتیجه گیری بهتر شرکت کنندگان این نمایشگاه شده است.

    پاویون ایران در راهروی اصلی سالن 1  که یکی از بهترین و در دسترس ترین سالنهای این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان است، قرار دارد و عمدتاً تولید کنندگان خشکبار را در خود جا داده است. شرکتهای تولیدی و صادراتی AHT ، مجتبی بناب، شمس الهدایی، سنات خاورمیانه، آتانا، راشا پسته، پسته پدیده، پسته یاقوت سبز کیان و گراندور شرکت کنندگان پاویون ایران هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت